۰

کشف ۵ کیلوگرم هروئین در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف حدود ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۱۰۴
۱۶:۳۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر اظهار داشت: با پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر”هروئین”به صورت گسترده فعالیت دارد که تا کنون چندین مرتبه مبادرت به انتقال مواد مخدر هرویین از یکی از استان های مرکزی به قم کرده است .

او افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته پی بردند سوژه قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر "هروئین” را با همکاری یک نفر از همدستانش با ۲ دستگاه خودروی سواری به سمت قم منتقل کند.

میرزایی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با استقرار در محورهای ورودی استان قم به سمت تهران اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعلام داشت: ماموران موفق شدند با انجام یکسری اقدامات پلیسی نهایتاً دو خودروی موصوف را در عوارضی” قم – تهران” شناسایی و متوقف و ۲ نفر متهم مربوطه را دستگیر کنند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد ۵ بسته موسوم به یک کیلوگرمی هروئین از داخل یک ساک دستی را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: