۰

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

سرپرست اورژانس کشور گفت:حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات خوب است و هیچ گونه کمبود دارو نداریم.
کد خبر: ۱۷۵۸۸۱
۱۵:۱۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست اورژانس کشور گفت:حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات خوب است و هیچ گونه کمبود دارو نداریم.

 پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در حاشیه عیادت از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات اظهار داشت: خوشبختانه امروز دانشجویانی که در بیمارستان امام خمینی در بخش آی سی یو بستری هستند دیگر وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی نیستند و شرایط حادی را که داشتن برطرف شده است.

   وی در ادامه افزود: کادر بیمارستان امام خمینی فعالیت‌های بسیار خوبی را در روند بهبودی این بیماران انجام دادند.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه هیچ گونه کمبود دارو وجود ندارد اضافه کرد: حداقل سه بیماری که در این بخش بستری هستند و سه بیماری که در اتاق عمل هستند دارو و اقلام دیگری برای این بیماران کم نیست و اگر موردی هم داشته باشیم که دارو کم باشد وزارت بهداشت این کمبود دارو را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مصدومان کاملاً بی هوش بودند و در کما قرار داشتند و شرایط بسیار سختی داشتند و حداقل سه نفر از این بیماران امیدی به زنده ماندنشان نبود، اما با تلاش کادر پزشکی این بیمارستان و امکاناتی که وجود داشت و خدمات شبانه روزی حالا وضعیت خوب جسمانی برخوردار هستند.

پیرحسین کولیوند گفت: در حال مصدومان دیگر این حادثه در بیمارستان‌های حضرت رسول، خاتم و عرفان نیایش بستری هستند که آن‌ها نیز از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند.

منبع: MASHREGH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: