۰

آغاز دور جدید بارش ها از روز پنجشنبه

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب، گفت: دور جدید بارندگی ها از روز پنجشنبه ( ۶ دی) در شهرهای واقع در غرب، شمال غرب و مرکزی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۷۵۷۶۰
۱۱:۵۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»،«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور گفت: در اواخر روز پنجشنبه و روز جمعه، سامانه بارشی جدید تقویت می شود و علاوه بر نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 
وی با اشاره به بارش رگبار و رعد و برق در نواحی جنوب غرب کشور، گفت: از بعدازظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه، سواحل خلیج فارس در استان های بوشهر و خوزستان و همچنین سواحل غربی دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

 
وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور طی روز پنجشنبه ( 6 دی) خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی تعداد زیادی از استان های کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه ( 6 دی) در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،اردبیل،  زنجان، کردستان و  کرمانشاه، ایلام،غرب لرستان  و غرب خوزستان، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف  پیش بینی می شود.


وی گفت: روز جمعه نیز در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران،گلستان، ایلام، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری،  خوزستان، شمال غرب بوشهر، جنوب غرب اصفهان، مرکزی، قزوین، تهران، البرز و همدان، بارش باران  و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف  خواهیم داشت.

 
وظیفه یادآور شد: روز جمعه  در استان های خوزستان،  ایلام، چهارمحال و بختیاری،  لرستان و کرمانشاه بارش باران همراه با رگبار و  رعدوبرق پیش بینی می شود.


مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعد ازظهر پنجشنبه  در مسیرهای کوهستانی دامنه های زاگرس واقع در شمال غرب، غرب تا جنوب غرب کشور و از روز جمعه تا روز شنبه علاوه بر مناطق فوق در ارتفاعات و دامنه های شمالی و جنوبی رشته کوه البرز بارش برف و اختلال در ترافیک جاده ای به سبب لغزندگی و کاهش دید پیش بینی می شود.

 وظیفه تاکید کرد: توصیه می شود برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، مدیریت بحران و سازمانهای امدادی در نظر گرفته شود.


وی با اشاره به وضعیت هوای تهران در روزهای پایانی هفته، گفت: آسمان تهران روز پنجشنبه صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز جمعه نیز آسمان تهران نیمه ابری، همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: