۰

دیدار آیت الله حکیم با جمعی از علما و محققان مسیحی

آیت الله محمد سعید حکیم در دیدار جمعی از علما و محققان مسیحی متخصص در زمینه مطالعات اسلامی از کشورهای فرانسه، برزیل، دومینیکن، مصر و عراق گفت: محققان و علمای دین باید مبلغان تفاهم و گفتگوی آرام باشند.
کد خبر: ۱۷۵۳۷۴
۰۹:۳۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله محمد سعید حکیم در دیدار جمعی از علما و محققان مسیحی متخصص در زمینه مطالعات اسلامی  از کشورهای فرانسه، برزیل، دومینیکن، مصر و عراق گفت: محققان و علمای دین باید مبلغان تفاهم و گفتگوی آرام باشند.

 آیت الله حکیم اظهار کرد: محققان و علمای ادیان و مذاهب مختلف باید برای رسیدن به حقایق و عمل به آن آزاد باشند و در عاقبت امور بنگرند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قرآن مجید، رسول اعظم(ص) و ائمه علیهم السلام، عیسی پیامبر(ع) و مریم بتول علیهما السلام را بیشتر از هر کتاب مقدسی گرامی می دارد و ارج می نهد، خطاب به هیئت مذکور تاکید کرد: باید این حقایق را بدانند که اگر زاید بود، کنار بگذارند و اگر صحیح بود، نسبت به مستندسازی و تشریح آن اقدام کنند.

آیت الله حکیم در ادامه همه محققان و علمای دین را به ترویج روحیه محبت، همزیستی و ارتباط توصیه کرد و گفت: محققان و علمای دین باید مبلغان تفاهم و گفتگوی آرام باشند و برای دستیابی به اهداف خود و همچنین رفع کدورت ها با یکدیگر دیدار داشته باشند تا اعمالشان به نفع همه باشد.

از سوی دیگر هیئت مذکور از فراهم شدن فرصت دیدار با حضرت آیت الله حکیم قدردانی کردند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: