۰

مسلمانان نیوپورت راهپیمایی جشن میلاد نبی (ص) را برگزار کردند

به گفته برگزارکنندگان مراسم، بیش از ۱۰۰ نفر در راهپیمایی صلح جشن میلاد نبی (ص) و بیش از ۴۰۰ نفر در مراسم اصلی در مسجد جامع در شهر نیوپورت ولز شرکت کردند که این رقم نسبت به سال های گذشته افزایش زیادی داشته است.
کد خبر: ۱۷۳۶۰۹
۱۱:۰۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مسلمانان شهر  نیوپورت در ولز بریتانیا ، راهپیمایی «صلح» به مناسبت جشن میلاد نبی اکرم (ص) برگزار کردند.

بیش از یک صد تن از مسلمانان روز یکشنبه 18 نوامبر در راهپیمایی سالانه صلح جشن میلاد نبی (ص) حضور به هم رساندند. شرکت کنندگان در این مراسم را اعضای جامعه اسلامی نیوپورت تشکیل می دادند که ابتدا در مسجد النور تجمع یافته و سپس به سوی مسجد جامع شهرشان به حرکت درآمدند. آن ها در حالی که پرچم ها و پلاکاردهای سبز رنگی را در دست داشتند از پل خیابان جورج گذشتند.

جواد مجاهد از برگزارکنندگان این حرکت به خبرنگاران گفت: راهپیمایی امسال بزرگترین راهپیمایی در جشن میلاد پیامبر در نیوپورت بوده است. و مراسم امسال بسیار موفقیت آمیزی برگزار شده است.

وی افزود: بیش از 100 نفر در راهپیمایی شرکت کرده و بیش از 400 نفر نیز برای مراسم اصلی به مسجد جامع آمدند. هدف ما بزرگداشت ولادت نبی اکرم (ص)، پیامبر اسلام بود. پیاده روی امسال یقینا در نوع خود بی نظیر بود و روز بسیار خوبی داشتیم.

این برگزارکننده افزود: ما معمولا چنین مراسمی را برگزار نمی کنیم. جدای از مراسم جشن میلاد نبی اکرم (ص)؛ ما معمولا جلسات منظم روزانه خود را در مسجد  می گیریم.

لازم به ذکر است راهپیمایی جشن میلاد پیامبر (ص) نخستین بار در سال 2012 از سوی مسجد نیوپورت آغاز شده و از آن زمان تاکنون هر ساله این مراسم اجرا شده است.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: