۰

دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت شهید جرجندی‌نژاد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از عوامل شهادت شهید جرجندی‌نژاد خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۵۳۸
۱۱:۲۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از عوامل شهادت شهید جرجندی‌نژاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حامد عمرانی با اشاره به آخرین جزئیات پرونده شهید مدافع وطن جرجندی‌نژاد اظهار داشت: در راستای میثاق‌نامه عدالت و امنیت پایدار، با رایزنی دادستانی رودبارجنوب با بزرگان و معتمدین محلی صبح امروز دو نفر از متهمین پرونده شهادت شهید جرجندی تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام خبری مبنی بر درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب با اشرار مسلح که منجر به شهادت یکی از ماموران خدوم ناجا شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: در حال حاضر پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، عاملان اصلی این پرونده شناسایی شده‌اند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهمان اصلی صادر شده است.

وی اعلام کرد: پس از رایزنی‌های صورت گرفته و با همکاری سران طوایف و نیرو‌های امنیتی صبح امروز دو نفر از عوامل شهادت شهید جرجندی نژاد به نام‌های (الف. ش) و (ع. س) بازداشت شدند و بازجویی از متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار جنوب در حال انجام است.

پیکر پاک شهید مدافع وطن استواریکم سجاد جرجندی‌نژاد که شامگاه شنبه ۲۶ آبان ماه توسط اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده بود روز گذشته بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان رودبارجنوب تشییع شد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: