۰

آغاز عملیات نظامی در مرکز غزنی همزمان با سفر فرماندهان ارشد ناتو

مقامات محلی غزنی از سفر جنرالان بلندپایه ناتو از جمله جنرال جانسون به شهر غزنی خبر می دهند و همزمان گفته می‌شود یک عملیات نظامی در مرکز این ولایت نیز راه ‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۷۳۴۰۴
۱۳:۱۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مقامات محلی غزنی از سفر جنرالان بلندپایه ناتو از جمله جنرال جانسون به شهر غزنی خبر می دهند و همزمان گفته می‌شود یک عملیات نظامی در مرکز این ولایت نیز راه ‌اندازی شده است.
 
به گزارش خبرگزاری صدای افغان(آوا)، عارف نوری؛ سخنگوی والی غزنی امروز شنبه، در مورد آغاز یک عملیات نظامی در مرکز غزنی و سفر فرماندهان ناتو به این شهر، گفت: روز گذشته یک عملیات بزرگ نظامی با اشتراک ۱۰۰۰ سرباز متشکل از نیروهای مشترک امنیتی در مرکز غزنی به منظور دفع تهدیدات امنیتی آغاز گردیده است.
 
نوری افزود: در نتیجه این عملیات دیروز جمعه، مناطق قلاتی، زرگر و گدول شهر از وجود طالبان تصفیه شده و امروز عملیات تصفیه‌ و تلاشی خانه به خانه در سایر مناطق ناامن مرکز جریان دارد.
 
از سوی دیگر، سخنگوی والی غزنی از سفر جنرالان بلندپایه ناتو به سرپرستی جنرال جانسون به مرکز غزنی برای بررسی وضعیت امنیتی و راه اندازی عملیات نظامی خبر داد.
 
قابل ذکر که بارها عملیات های نظامی در مرکز و برخی ولسوالی های غزنی راه اندازی شده؛ اما این عملیات ها کمک چندانی به تصفیه کامل و دایمی مناطق از وجود طالبان و تامین امنیت بهتر شهر و ولسوالی های غزنی نکرده است.
 
سفر فرماندهان ناتو به غزنی در حالی صورت می گیرد که گفته می شود جنگ های خونین و بی سابقه اخیر در دو ولسوالی امن مالستان و جاغوری این ولایت، به نفع نیروهای دولتی، در حال فروکش کردن است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: