۰

اعتراف تروریست‌های دستگیر شده در عراق درباره ارتباطات خود با نظام سعودی

وزیر کشور پیشین عراق تاکید کرد اعترافات تروریست‌های سعودی که در برهه اخیر در عراق دستگیر شده بودند، تأکید می‌کند که آنها تحت فرمان نظام سعودی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۳۳۸۹
۱۱:۳۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، باقر الزبیدی خاطر نشان کرد اعترافات تروریست‌های سعودی در عراق در برهه  اخیر تاکیدی بر این حقیقت است که نظام سعودی، برنامه‌ریزی درباره آنها و اعزامشان به کشورهای دیگر را برعهده داشته است.

الزبیدی در بیانیه‌ای آورده است در جریان بازجویی از تروریست‌های سعودی بازداشت شده، از یکی از این تروریست‌ها درباره چگونگی آمدنش به عراق سئوال شد که این تروریست اعلام کرد دستگاه‌های امنیتی نظام سعودی ورود وی و دوستانش به یک کشور عربی همسایه عراق و از آنجا به خاک عراق را تسهیل کرده بود.

الزبیدی خاطر نشان کرد این تروریست سعودی تاکید کرد که بدون اطلاع و موافقت دستگاه‌های امنیتی سعودی که تحت فرماندهی قاطع و شدید حاکمان ریاض قرار دارد، هیچ امری در عربستان اتفاق نمی‌افتد.

بر اساس گزارش السومریه، وزیر کشور پیشین عراق درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری این رژیم در استانبول هم گفت هفته آینده شاهد نوشتن آخرین فصول قصه خاشقجی پس از تحرک فرماندهان امنیتی و وزیران خارجه کشورهای عربی به منظور ایجاد راه حلی برای تبرئه کاخ پادشاهی و قربانی کردن مجریان خواهیم بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: