۴

مقایسه های عجیب، دشمنی یا سفاهت؟!

گاهی برخی سخنان عجیب و غریب را از جوانان میشنوی میگذاری به حساب جوانی و نادانی ولی گاهی از افرادی میشنوی که پایشان نزدیک گور است و عمرشان را در حوزه ها گذرانده اند و توقع اینست حداقل های معرفتی را آموخته باشند .
کد خبر: ۱۷۲۹۲۲
۱۴:۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
مقایسه های عجیب، دشمنی یا سفاهت؟!مسعود بحرینی
 
بنده در مجالس خصوصی و حتی نوشته هایم به حفظ و حریم بزرگان و رموز کشور اشاره کرده ام.
 
اما بعضی حرفهایی را که از برخی افراد می شنویم که شاخ در می آوریم و در دو نکته میمانم آیا اینها دشمن هستند یا مظاهر سفاهت هستند !؟
 
گاهی برخی سخنان عجیب و غریب را از جوانان میشنوی میگذاری به حساب جوانی و نادانی ولی گاهی از افرادی میشنوی که پایشان نزدیک گور است و عمرشان را در حوزه ها گذرانده اند و توقع اینست حداقل های معرفتی را آموخته باشند .

 قیاس رهبری با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و اینکه بگویند :

 نائب همان کاری را می کند که امام باید بکند و حکومت را به شکلی اداره می کند که اگر حضرت مهدی (عج) ظهور داشت ، او هم همین شکل انجام می داد واقعا ابتدا خیانت به مقام رهبری است بعد جسارت به ساحت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است .

مقایسه ایشان با امام معصوم (علیه السلام) واقعا غیر قابل هضم است و این از مرز پاچه خواری و چاپلوسی فراتر رفته و به کفر گویی رسیده است !

 دلم برای رهبری مظلوم میسوزد که چه افرادی در پیرامون وی چون خاری در گلویشان هستند  !
هر چه ایشان به صراحت میگویند : من ناراحت میشوم وقتی نام مبارک ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  می آید بعد عده ای نام مرا بدنبال نام ایشان می آورند، ظاهرا فایده ندارد .

 نکنید آقایان !

 با دین مردم و آبروی رهبری بازی نکنید اینکارها خدمت نیست ضربه زدن از روبروست. با اندک دینی که در برخی مردم مانده است با این حرفهای سخیف بازی نکنید .

 روزی خدمت یکی از مراجع معظم تقلید که به حقیر خیلی لطف دارند رسیدم و عرض کردم آقا در اطرافتان یک خانه تکانی نیاز دارید تا یک عده چاپلوس کم سواد پیرامون بیت شما جمع هستند افراد برجسته دوری خواهند کرد .

 اکنون مقام رهبری که چاره ای جز سکوت و تحمل ندارند ولی سیلی خدا دوا ندارد. امیدوارم تا دیر نشده فرد مورد نظر استغفار نماید .
 

والسلام علیکم
مسعود بحرینی
مدیر خبرگزاری شیعه نیوز
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
از بزرگی نقل می کنند که فلانی گوشش به دهان امام زمان ع است گفتم امام زمان را از عصمت و طهارت و کار گشائی انداختیم ...اکثر مردم دید خوبی به صاحبان قدرت ندارند هر چه انان را به معصومین بچسپانیم از شان امامان کم کرده ایم تا حدی که خدای نخواسته منفورشان کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
منظور دشمنی با دشمنان اهل بیت است و استکبار پس و پیش سخنان را بنویسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
در پاسخ به اولین نظر:


درود بر شما
درد دل و دغدغهء شیعیان واقعی را بیان کردید.
tgwowkqn
South Africa
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
20