۰

ادعای ترامپ درباره انجام بزرگترین خدمت به مسیحیت و مذهب

ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره انجام بزرگترین خدمت به مسیحیت و مذهب، با واکنش تمسخرآمیز کاربران توئیتر مواجه شد.
کد خبر: ۱۷۲۸۰۸
۱۴:۲۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خود را بزرگترین دوست نهادهای مذهبی در تاریخ این کشور نامید اما این خودستایی او نه تنها با نظر موافقی همراه نشد، بلکه خشم و سخنان طعنه‌آمیز بسیاری از کاربران توئیتر را به دنبال داشت.

رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه مسیحی سی بی ان ادعا کرد: هیچکس به اندازه من برای مسیحیان و صراحتا بگویم به مذهب خدمت نکرده است.

ترامپ در واقع این اظهارات را در پاسخ به این سوال بیان داشت که آیا آمریکایی‌های مسیحی انجیلی، شاخه ای از پروتستانتیسم، در انتخابات آتی میان دوره‌ای کنگره از او حمایت خواهند کرد. ترامپ در پاسخ به سرعت خود را بزرگترین قهرمان مذهب در تاریخ آمریکا معرفی کرد.

اظهارات ترامپ با واکنش و انتقادات بسیاری در شبکه توئیتر مواجه شد. بسیاری از کاربران توئیتر اعلام کردند ترامپ مخالف کمک به مذهب است. برخی نیز او را شخصی دانستند که به مقدسات مذهبی توهین می‌کند. در حساب توئیتری یکی از کاربران در واکنش به اظهارات ترامپ نوشته شد: تو فردی خبیث و نادان هستی. تو حتی نمی‌دانی مذهب چیست. شاید بهتر است تلاش کنی که یک مسیحی باشی، همان چیزی که بسیاری را به ادعای آن فریب داده‌ای.

برخی کاربران از لحن طعنه‌آمیزی برای واکنش به اظهارات ترامپ استفاده کردند و نوشتند که شما واقعا کارهای زیادی برای مذهب انجام دادید اما نه الزاما برای بهتر شدن آن. در حساب یکی از کاربران توئیتر آمده است: من با ترامپ موافقم. او بیشترین آسیب و زیان‌ را به مسیحیت و مذهب وارد کرد.

یکی از کاربران توئیتر با لحنی کنایه‌آمیز نوشت: حرفهای ترامپ خیلی هم اشتباه نیست. زیرا سیاست‌های او در سراسر دنیا باعث شده است مردم و حتی افرادی که اعتقادی به وجود خدا ندارند، بیش از پیش دعا کنند!

کاربر دیگری نوشت: او راست می‌گوید و حتی باعث شده که افراد بی اعتقاد دعا کنند که او کره زمین را به خاکستر تبدیل نکند. برخی نیز اظهارات ترامپ را نتیجه توهم عظیم او دانسته و نوشتند او قصد دارد خود را از عیسی مسیح بزرگتر نشان دهد! کاربری در این خصوص نوشت تو حتی از اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، هم بزرگتر نیستی. در پیام دیگری در توئیتر با کنایه نوشته شد کسانیکه به گفته ترامپ بیشترین خدمت را به مذهب کردند اول ترامپ و دوم مسیح هستند.

راشاتودی در پایان می‌نویسد اظهارات ترامپ متفاوت از رویه همیشگی او نیست. او همواره از اغراق و ادعا کردن درباره خود لذت می‌برد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: