۰

امام جماعت مسجدالحرام هم از بن سلمان رویگردان شد

هرکه قصد دارد که بفهمد در سر سران سعودی چه می گذرد باید خطبه نماز جمعه مسجدالحرام را گوش دهد تا همه چیز برایش آشکار شود.
کد خبر: ۱۷۲۶۹۸
۱۰:۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رای الیوم نوشت: هرکه قصد دارد که بفهمد در سر سران سعودی چه می گذرد باید خطبه نماز جمعه مسجدالحرام را گوش دهد تا همه چیز برایش آشکار شود.

این رسانه می نویسد: در تحولات سوریه، مصر و یمن و دیگر تحولات مهم؛ امامان جماعت مسجدالحرام در پشت سر سران و رویکرد آنها قرار گرفت. چندی قبل عبدالرحمن السدیس شیخ مشهور بر منبر مسجد الحرام از محمد بن سلمان تمجید کرد و پس از آن نیز شیخ ماهر المعیقلی برای بن سلمان آرزوی موفقیت کرد اما امروز شیخ فیصل غزاوی مطابق معمول امامان جماعت مسجدالحرام برای ولیعهد دعا نکرد و فقط برای پادشاه دعا کرد.

این رسانه می نویسد:  آیا عربستان دستش را از خون جمال خاشقجی می شوید و ولیعهد کنونی کشور را کنار می زند؟ آیا بازگشت احمد بن عبدالعزیز به عربستان گواه این سناریوی جنجالی است؟ آیا آمریکا و غرب با آن پس از اینکه صبرشان از سیاست آهن و آتش که بن سلمان از آن تبعیت می کند لبریز شد، موافقت می کنند؟

رای الیوم نوشت: حسن نافعه استاد علوم سیاسی گفت که بن سلمان نمی تواند دستش را از خون خاشقجی بشوید و تعلل فقط هزینه را بالا می برد و ترامپ را به عنوان تنها کنترل کننده و اداره کننده اوضاع به نفع آمریکا و بدون بن سلمان قرار خواهد داد. بهتر آن است که خاندان حاکم بر عربستان خود اوضاع را سرو سامان دهند.

این رسانه در ادامه نوشت: شیخ فیصل غزاوی امام جماعت وخطیب نماز جمعه مسجد الحرام به آنچه رسول گرامی اسلام(ص) درباره اخبار آخرالزمان از تغییر مفاهیم سخن گفته بود نیز اشاره کرد که مردمان خیانت پیشه مورد وثوق و امانت واقع شوند؛ و به افراد امین و درستکار نسبت خیانت داده شود. و مرد دروغگو را تصدیق کنند و به دروغ های او مُهر صحّت و درستی بنهند؛ و مرد راستگو و درست را دروغگو شمارند و به گفتار او ترتیب اثر ندهند.در آن موقعیّت «رویبضه » تکلّم می کند و سخن می گوید. گفتند: مراد از رویبضه چیست؟ پیامبر فرمودند منظور از رویبضه آن که در امور اجتماعی مردم و اوضاع عامّه تکلّم میکند و ارشادات مردم را به عهده دارد که شأن او ارشاد و هدایت مردم نیست.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: