۱

مجلس به دنبال تخصیص بودجه‌ی پایدار برای امنیت مرزها است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حادثه ربایش مرزبانان میرجاوه سهل انگاری صورت گرفته است اظهار کرد: بعد از بازگشت از میرجاوه با آقای لاریجانی صحبت‌هایی داشتم و به دنبال این هستیم که بودجه پایداری را برای محرومیت زدایی و امنیت مرزها تخصیص دهیم.
کد خبر: ۱۷۲۰۰۸
۱۳:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حادثه ربایش مرزبانان میرجاوه سهل انگاری صورت گرفته است اظهار کرد: بعد از بازگشت از میرجاوه با آقای لاریجانی صحبت‌هایی داشتم و به دنبال این هستیم که بودجه پایداری را برای محرومیت زدایی و امنیت مرزها تخصیص دهیم.

فلاحت پیشه در خصوص مرزبانان ربوده شده در میرجاوه گفت: هفته پیش به مرز رفتیم و محل ربایش سربازان را از نزدیک دیدیم. ضمن اینکه جوانب کار بررسی می شود از همه ابزارها، امکانات و  نفود بزرگان و نمایندگان آنجا برای آزادی این عزیزان استفاده می‌کنیم.

او در ادامه افزود: چیزی که برای ما مهم است امنیت جانی این عزیران است که زودتر آزاد شوند و تمام امکانات به کار گرفته شده تا این افراد نجات پیدا کنند البته موضوع سهل انگاری هم باید مورد نظر قرار بگیرد و پیگیری شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ۵۰ حمله یک سال گذشته علیه پاسگاه‌های مرزی ایران اشاره کرد و گفت: یک واقعیتی را می خواهم عرض کنم که در سول ۱ سال گذشته بیش از ۵۰ مورد حمله علیه پاسگاه‌های مرزی صورت گرفته است که مرزبانان با جان فشانی مقابله کردند. ولی این مورد آخر مشکوک است که باید به صورت جدا پیگیری شود و ما نباید تلاش و جانفشانی که برای مرزداری آنجا صورت گرفته را فراموش کنیم.

فلاحت پیشه با بیان اینکه حادثه میرجاوه به صورت جدا در صحن مجلس بررسی خواهد شد اظهار کرد: ما سعی می کنیم این موضوع را در مجلس پیگیری کنیم و به عنوان کمیسیون تخصصی هم پیگیر هستیم که به صورت مجزا در مجلس بررسی شود.

او با اشاره به اینکه کمیسیون به دنبال تخصیص بودجه برای امنیت مرزها است خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت از مرز با آقای لاریجانی صحبت‌هایی داشتیم و کار اساسی را هم داریم صورت می دهیم؛ مبنی بر اینکه بودجه پایداری بدون اینکه وصل به نفت یا بودجه های ناپایدار باشد برای محرومیت زدایی در مرز و هم در جهت امنیت و ایجاد تاسیسات و کمک های سخت افزاری  و نرم افزاری در مرزها تخصیص داده شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
باید حتما و جدی مرزها را در کنترل داشته باشید تا از ورود این تروزیستها مملکت در امان باشد. این پول کثیف ال سقوط انشالله اتش به جان خودشان بزند. چه دشمنی با ما دارند.