۱

ممنوع المنبری روحانی عراقی در پی پیش بینی مرگ شیطان

منابع خبری در عراق نوشتند: «شیخ نزار التمیمی» از روحانیون عراقی وابسته به جریان صدر عراق پس از آنکه مرگ شیطان را پیش بینی کرد، از سوی این جریان ممنوع المنبر شد.
کد خبر: ۱۷۱۲۷۳
۱۲:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، منابع خبری در عراق نوشتند: «شیخ نزار التمیمی» از روحانیون عراقی وابسته به جریان صدر عراق پس از آنکه مرگ شیطان را پیش بینی کرد، از سوی این جریان ممنوع المنبر شد.

دفتر جریان صدر در بیانیه ای نسبت به اظهارات شیخ نزار التمیمی در فضای مجازی اعلام برائت کرد.

در بیانیه دفتر شهید صدر در نجف اشرف آمده است: مستدعی است هر آنچه از برادر نزار التمیمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، هیچ ارتباطی با دفتر شهید صدر ندارد و وی تازمان طولانی از امامت نماز جمعه ممنوع شده است. برای ایشان و ما از خداوند توفیق مسالت داریم.

براساس نوشته سایت های عراقی، شیخ تمیمی روز شنبه دهها مطلب را در فیسبوکش منتشر کرده بود. وی در یکی از این مطالب زمان مرگ شیطان را نیز پیش بینی کرده است..

تمیمی نوشته بود: عزیزان محترم، صادقانه به شما می گویم که آخرین ماههای عمر شیطان خبیث است که طوفان به پا خواهد کرد و تاثیر جدی بر ضعیفان خواهد داشت.

وی  افزود: براساس رویکرد اعجاز قرآنی، پایان عمر ابلیس خبیث است.از عمر شیطان ۸ ماه و چهارده روز باقی مانده است. پس مراقب باشید.

پس انتشار این مطالب دفتر صدر در نجف اشرف بیانیه ای صادر و عنوان کرد: اظهارات شیخ نزار التمیمی به نمایندگی از هیچ یک از بخش های دفتر صدر گفته نشده  و امامت جماعت وی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
خدا خودش به موقعه اش مرگ ابلیس رو میروسونه
اگر راست میگی مرگ بن سلمان و ترامپ و نتانیاهو رو پیش بینی کن