۰

انصارالله یمن پسران علی عبدالله صالح را آزاد کرد

به موجب فرمان عفو صادر شده از سوی رئیس شورای عالی سیاسی یمن، دو تن از فرزندان «علی عبدالله صالح» آزاد شدند.
کد خبر: ۱۷۱۰۳۶
۱۶:۲۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن امروز چهارشنبه اعلام کرد که دو تن از فرزندان علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور اسبق یمن، از بازداشت نیروهای یمنی آزاد شدند.

به نوشته پایگاه خبری سبأنت، «صلاح» و «مدین» که به مدت نُه ماه در بازداشت نیروهای یمنی قرار داشتند، به موجب فرمان عفو صادره از سوی «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، آزاد شدند.

این دو تن 9 ماه پیش به هنگام درگیری رخ داده میان نیروهای انصارالله با وفاداران به علی عبدالله صالح که به کشته شدن نامبرده موجب شد، به بازداشت نیروهای یمنی در آمدند.

خبرگزاری اسپوتینک نیز گزارش داده است که آزادی این افراد به موجب توافق انصارالله با سازمان ملل اتفاق افتاده و دولت عمان در این موضوع به عنوان واسطه عمل کرده است.

برخی منابع خبری نیز اعلام کرده‌اند که فرزندان علی عبدالله صالح با هواپیمای سازمان ملل به «امان» پایتخت اردن منتقل شده‌اند.

طبق گفته‌ی منابع یمنی به اسپوتنیک، در توافق میان انصارالله و سازمان ملل قرار بر این بود تا «محمد محمد عبد الله صالح» و «عفاش طارق محمد عبد الله صالح» دو تن از نزدیکان علی عبدالله صالح نیز آزاد شوند، اما در خبر اعلام شده از سوی وزارت کشور دولت نجات ملی نامی از این دو دیده نمی‌شود.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: