۰

داعش در جستجوی اجساد سربازان اسرائیلی در سوریه

یک شرکت عبری با انتشار اطلاعاتی فاش کرد که عناصر داعش به نبش قبر شهدای انقلاب فلسطین در اردوگاه یرموک در سوریه برای جستجوی سربازان صهیونیستی اقدام کردند تا آنها را به رژیم اشغالگر تحویل دهند.
کد خبر: ۱۷۰۶۲۳
۱۲:۳۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، شرکت عبری رژیم صهیونیستی «الاخبار» در گزارشی فاش کرد که پلیس نظامی روسیه در سوریه، اطلاعاتی را به طرف صهیونیستی درباره اجساد سه سرباز این رژیم که سال 1982 در نبرد سلطان یعقوب در لبنان کشته شدند، ارایه داد و این قبرستان در کنترل گروهک تروریستی داعش است.

 

براساس این گزارش، اطلاعات رسیده حاکی از آن است که اجساد این سه سرباز در نبرد سلطان یعقوب ناپدید شده است و در «مقبره شهدای انقلاب فلسطین» در اردوگاه یرموک متعلق به پناهندگان فلسطینی در جنوب دمشق دفن شدند.

 

 در این گزارش آمده است که عناصر داعش هنگام حضورشان در اردوگاه یرموک در مقبره شهدای انقلاب فلسطین به جستجوی اجساد سربازان صهیونیستی اقدام کردند و به نبش قبر آنها پرداختند و این اقدام زمینه چینی برای تحویل آنها به رژیم صهیونیستی است.

 

این درحالی است که پس از یک ماه درگیری بین عناصر داعش و سوریه و متحدانش می گذشته کنترل اردوگاه یرموک را به دست آورده اند./
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: