۲

داعش ۴ جوان عراقی را در نزدیکی مرز ایران سر برید

منابع مختلف تاکید کردند که تروریست های داعش چهار جوان را در یک شهرستان واقع در شرق عراق و در نزدیکی مرز ایران سر بریدند.
کد خبر: ۱۶۹۷۵۰
۱۲:۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، منابع مختلف تاکید کردند که تروریست های داعش چهار جوان را در یک شهرستان واقع در شرق عراق و در نزدیکی مرز ایران سر بریدند.

یک منبع محلی در شهرستان کردنشین «خانقین» در استان دیاله در شرق عراق صبح امروز (دوشنبه) در گفت و گو با پایگاه خبری «السومریه نیوز» اعلام کرد که عناصر مسلح گروهک تروریستی داعش چهار نفر را در این شهرستان واقع در نزدیکی مرز ایران سر بریدند جایی که اجساد بدون سر آنها پیدا شده و به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

در همین راستا نیز، خبرنگار شبکه کردزبان «رووداو» گزارش داد که اواخر شب گذشته چهار شهروند کُرد خانقین در حد فاصل این شهر و یکی از روستاهای اطراف آن به نام «یوسف بگ» ربوده شدند و در نهایت نیز اجساد بدون سر آنها پیدا شده است.

یک منبع امنیتی در خانقین نیز در گفت و گو با رووداو ضمن تایید این خبر، تاکید کرد که عاملان این جنایت تروریست های داعش هستند.

«سمیر محمد نور»، رئیس شورای شهرستان خانقین نیز در گفت و گو با شبکه خبری کردزبان «ان آر تی» اعلام کرد که چهار جوان کُرد ساکن روستای یوسف بگ شب گذشته از سوی تروریست های داعش ربوده شده بودند و امروز اجساد بدون سر آنها پیدا شده است.

به گفته رئیس شورای شهرستان خانقین، شش جوان برای گذراندن وقت به رودخانه یوسف بگ رفته بودند با این حال عناصر مسلح داعش به آنها حمله کرده و چهار تن از جمله دو نیروی پیشمرگ اقلیم کردستان را ربوده و سر بریدند در حالی که دو تن دیگر موفق به فرار شدند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
ببخشید مگه اقایون نگفتن که داعش تمام شد و نابود شد ؟ پس نزدیک مرز ایران چیکار میکنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
داعش شریک خانه های منطقه است ،خود شان همینو میخان. موج