۱

مقر گروهک تروریستی حزب دموکرات پس از انهدام +تصاویر

برخی منابع رسانه ای اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که مقر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان (ایران) در عمق خاک اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۶۹۶۷۵
۱۳:۰۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، برخی منابع رسانه ای اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که مقر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان (ایران) در عمق خاک اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

بنابراین گزارش‌ها این حملات در ساعت ۱۰:۵۰ صبح روز شنبه صورت گرفته‌ است. همچنین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این حملات همزمان با برگزاری نشست رسمی این گروهک تجزیه‌طلب در مقر آن در کوی سنجق انجام شده‌اند.

مقر گروهک تروریستی حزب دموکرات پس از انهدام +تصاویر

گزارشات اولیه حکایت از هلاکت ۱۱ تن از اعضای این گروهک و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر دارد که «مصطفی هجری» رهبر این گروهک و «خالد عزیزی» دبیرکل سابق آن در میان مجروحان هستند.

همچنین در این گزارشات آمده است که «سهیلا قادری» و «هاشم عزیزی» از رهبران بلند پایه این گروهک تروریستی جزو کشته شدگان هستند.

گفتنی است این گروهک تروریستی در ماه‌های اخیر مبادرت به انجام برخی حملات تروریستی در ایران کرده و موجب شهادت شماری از شهروندان بیگناه و هموطنان مان شده بود.

مقر گروهک تروریستی حزب دموکرات پس از انهدام +تصاویر
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
7موشک کافی نبود و لانه شیطان را بایست بطور کل نابود میکردند