۱
بهترین هدیه برای عید غدیر؛

کتاب زیبا و جذابی که در طول دو ماه به چاپ چهارم رسید

این کتاب به مسئله مهدویت از دیدگاه فریقین نیز پرداخته و به خوبی دین و مذهب حقیقی را دینی باصفا و با عشق به معبود معرفی نموده است.
کد خبر: ۱۶۸۶۶۳
۰۹:۲۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
بهترین هدیه برای عید غدیر

کتاب زیبا و جذابی که در طول دو ماه به چاپ چهارم رسید


کتاب «نور مهدویت در دل شب‌های ظلمانی کویر» بعد از سال¬ها انتظار منتشر شد. این کتاب که به قلم شیوای عباس استادآقایی از محققین مهدوی کشور نوشته ‌شده مناظره¬ای بسیار جذاب و خواندنی با یک عالم وهابی است. مؤلف در این کتاب با استعانت از آیات قرآنی و از بُعد عقلی مذهب تشیع را اثبات نموده است.

مطالب این کتاب پاسخ¬های مستندی است به یک عالم وهابی که خود از اساتید دانشگاه الازهر مصر است و مؤلف با استدلال به آیات قرآنی (نه روایت و حدیث) موجب راهیابی ایشان به مذهب تشیع شده است. همچنین به مسئله مهدویت از دیدگاه فریقین نیز پرداخته و به خوبی دین و مذهب حقیقی را دینی باصفا و با عشق به معبود معرفی نموده است.

امید که با مطالعه این کتاب ارزشمند شناخت بیشتری نسبت به حقایق دینی و مذهبی پیدا کنیم و بتوانیم با کسب اطلاعات درست و کامل در مواجهه با کسانی که از حقیقت دورند، آن¬ها را به سمت راه درست و حقیقت واقعی رهنمون شویم.

این کتاب توسط انتشارات یاران مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روانه بازار شده و برای خریداران شرایط ویژه و استثنایی  دارد.

تخفیف 50 درصد
هزینه پست رایگان
پرداخت کارت به کارت مبلغ بعد از دریافت کتاب
هدیه ویژه گلاب قمصر کاشان
برچسب و سی دی مهدویت رایگان
و ....


برای خرید کلمه (نور) را به شماره 09133620432 پیامک بزنید.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
انشالله تبلیغها اینگونه باشد نه اینکه تبلیغ فقط برای جسم،ممنون از تبلیغتان برای روح که روحمان بسیار گرسنه است وما بی خبر.