۰

راه‌اندازی ۲ بیمارستان موقت در عرفات و منا

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که زائران هشتم ذی‌الحجه به سمت عرفات حرکت می‌کنند، گفت: دو بیمارستان موقت هلال‌احمر در عرفات و منا قبل از حضور زائرین برای خدمت‌رسانی برپا شده است.
کد خبر: ۱۶۸۵۳۵
۱۰:۱۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که زائران هشتم ذی‌الحجه به سمت عرفات حرکت می‌کنند، گفت: دو بیمارستان موقت هلال‌احمر در عرفات و منا قبل از حضور زائرین برای خدمت‌رسانی برپا شده است.

سیدعلی مرعشی در مورد تمهیدات پیش‌بینی شده در منا و عرفات اظهار داشت: هلال‌احمر آماده ارائه خدمات به زائران است و تیم کامل درمانگاهی، بستری همچنین تونل‌های سرد با امکانات و تجهیزات کافی آماده خدمت به زائران است.

وی با اشاره به این که زائران از روز ۱۰ تا ۱۲ ذی‌الحجه در منا خواهند بود، گفت: خدمات هلال‌احمر در بیمارستان منا شامل امداد و انتقال، ایجاد درمانگاه تخصصی، اورژانس، بستری موقت زنان و مردان و تونل‌های سرد برای زائران گرمازده و 8 درمانگاه در مکاتب محل استقرار زائران خواهد بود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که ۱۴ آمبولانس هلال‌احمر ایران در منا و عرفات برای خدمت‌دهی به زائران آماده است، گفت: 2 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه پزشک و پرستار نیز در مشعر آماده خدمت هستند.

همچنین برای پیگیری امور زائرین نسبت به استقرار مترجمین و رابطین عرب زبان در درمانگاه های سعودی در عرفات و منا نیز اقدام شده تا در صورت مراجعه زائرین به درمانگاههای مذکور بتوان پیگیری لازم در جهت ارائه خدمات به زائرین انجام شود.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: