۰

ضرب و شتم کودک ۴ ساله توسط پدر معتادش

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از کودک آزاری در روستای مرند توسط پدری معتاد خبر داد و گفت: این پدر هم اکنون متواری شده و کودک به بهزیستی منتقل شده است.
کد خبر: ۱۶۸۴۶۸
۱۰:۲۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از کودک آزاری در روستای مرند توسط پدری معتاد خبر داد و گفت: این پدر هم اکنون متواری شده و کودک به بهزیستی منتقل شده است.

محسن ارشدزاده با اشاره به انتشار ویدئو دلخراشی از آزار و اذیت کودک ۴ ساله توسط پدر معتادش در یکی از روستا‌های مرند اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته این فیلم دلخراش در فضای مجازی پخش شد و بلافاصله ماموران اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور این کودک آزاری را به دادگستری شهرستان مرند اطلاع داده و در ادامه اقدامات لازم برای نجات کودک آغاز شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این دختر ۴ ساله توسط پدر معتادش مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار گرفته است ضمن اینکه با مراجعه ماموران اورژانس اجتماعی کودک به بهزیستی منتقل شده است.

مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته کودک به پزشکی قانونی منتقل شده تا به وضعیت جسمانی او رسیدگی و شدت ضرب و شتم مشخص شود ضمن اینکه با حکم دادستانی این کودک تا تعیین تکلیفش به بهزیستی واگذار شده است.

ارشدزاده گفت: در حال حاضر وضعیت کودک به لحاظ جسمی و روحی مناسب است و پدر کودک متواری شده و تحت تعقیب است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: