۱

کشف 300 میلیارد ریال كالای احتكاری در كرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 4 انبار بزرگ كالاي احتكار شده به ارزش بيش از 300 ميليارد ريال در شهر كرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۳۰
۱۵:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: پلیس با توجه به ماموریت‌های ذاتی خود و با عنایت به شعار سال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرائم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در همین راستا طی چند هفته اخیر با تلاش بی‌وقفه همکارانمان در مجموعه پلیس آگاهی و دیگر رده‌ها چندین واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که عمده‌ترین آنها کشف چهار انبار کالای احتکار شده در شهر کرمان بود.

بنی‌اسدی‌فر بیان داشت: این انبارها بیشتر حاوی لوازم خانگی بودند که برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب اینگونه کالاها را در حجم بسیار زیاد انبار کرده و بعضا از فروش و توزیع آن ها امتناع می‌ورزیدند.

وی با اشاره به پلمب این انبارها و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده مبلغی بالغ بر 300 میلیارد ریال برآورده شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و یا قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 و سامانه 130 پلیس آگاهی اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
با سلام
چرا نمی گوئید اینها کالا های دولتی ویا مربوبن تجار می باشد یک مغازه دار ویا یک تاجر وحتی ارگان دولتی درمغازو ویاحجره ویا اداره که نمیتواند کا لا را عرضه وانبار برای عرضه داشته باشد
بایستی انبار جدا داشته باشد
خواهشمنداست صحیح عمل گردد
انبار کالا های ارگانهای دولتی ونظام را به مردم انبار کالا نگوئید