۱

حمله فرمانده ارتش آمریکا به قاسم سلیمانی و سپاه قدس

ژنرال جوزف ووتل مدعی شده که اقدامات نیروی قدس سپاه و قاسم سلیمانی «منافع مردم ایران را تامین نمی‌کند».
کد خبر: ۱۶۸۱۹۳
۱۱:۱۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، جوزف ووتل، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، در شبکه توییتر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را مسوول یک "کارزار توسعه‌طلبانه" و "پرهزینه" جمهوری اسلامی در منطقه توصیف کرده است.ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام)  به نقل از ژنرال ووتل در حساب کاربری رسمی این ستاد نوشت: "برای من روشن است که قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران در قلب کارزار فعالیت‌های مخرب، توسعه طلبانه و پرهزینه در منطقه، از جمله در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن هستند. "

در این بیانیه آمده است: "این فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده امنیت و ثبات منطقه را به خطر می‌اندازد و به نفع مردم ایران نیست. " این در حالیست که  جمهوری اسلامی ایران بارها حضور نظامی آمریکا را عامل بی‌ثباتی منطقه دانسته و خواهان خروج نیرو‌های این کشور از خلیج فارس شده است.
سرلشکر قاسم سلیمانی چندی پیش خطاب به آمرکایی ها گفته بود «دریای سرخ دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست». وی همچنین خطاب به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت: «من خودم به تنهایی در مقابلت می‌ایستم».
 


مایک پومپئو هم در سخنرانی ماه گذشته خود درباره ایران به فرمانده شاخه برون مرزی سپاه حمله کرده و گفته بود: "رهبران حکومت - به خصوص آن‌هایی که در راس سپاه پاسداران و نیروی قدس آن قرار دارند مانند قاسم سلیمانی - باید پیامد‌های دردناک اقدامات خود را بچشند. ما از همه کشور‌هایی که از رفتار جمهوری اسلامی خسته و بیزار هستند می‌خواهیم که به کارزار فشار ما (علیه ایران) بپیوندند. "

منبع: PARSINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این افتخار بزرگی است برای سردار پاکباخته مان سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که امروز جنایتکارترین افراد و دولت ها در مورد او چنین یاوه سرایی می کنند و این مدال افتخار واقعاً زیبنده سینة فراخ سردار عزیزمان است ، آن فرمانده آمریکایی معلومه هنوز با مکتب عشق و شهادت و شاگردان پاک باختة این مکتب آشنا نیست و نمی داند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و نمی داند که زیبا ترین لحظات عمر یک شاگرد مکتب عاشورا در صحنه های جانفشانی و شهادت رقم می خورد . این جنایتکار یاوه گو باید بداند که شاگردان مکتب حسین علیه الصلوات و السلام از دادن خون در راه خدا ابایی ندارد و خداوند بزرگ هم از یاری دین خود عاجز نیست اگر باور ندارند یک بار دیگر اتفاقات حادثة طبس و داستان شهید فهمیده را مطالعه کنند تا حساب دستشان بیاید و تجدید خاطره بشود ، تا شاید سر عقل بیایند .