۰

افشای عملیات سرّی آلمان در خاک عراق

یک روزنامه آلمانی فاش کرد پلیس جنایی این کشور در عملیاتی سرّی دو زن تروریست را از یکی از زندان‌های عراق بدون هماهنگی با دولت این کشور منتقل کرده است.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۰
۰۸:۵۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یک روزنامه آلمانی فاش کرد پلیس جنایی این کشور در عملیاتی سرّی دو زن تروریست را از یکی از زندان‌های عراق بدون هماهنگی با دولت این کشور منتقل کرده است.

گزارشگر شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی گفت: حقایق جدید، نشانگر شیوه برخورد غرب با تروریسم و بی اعتنایی آمریکا و هم پیمانانش به حاکمیت کشور‌ها و مخالفت شان با هماهنگی با این کشور‌ها در زمینه تروریسم است.

روزنامه فوکس چاپ آلمان فاش کرد پلیس جنایی فدرال آلمان چند ماه پیش عملیات سرّی انجام داد و طی آن دو زن تروریست آلمانی را از یکی از زندان‌های عراق بدون هماهنگی با مقامات عراقی منتقل کرد.

این روزنامه نوشت پلیس آلمان آوریل گذشته در این عملیات سرّی دو زن تروریست را از طریق هوایی از یکی از زندان‌های عراق به فرودگاه فرانکفورت منتقل کرده است.

فوکس افزود پلیس آلمان برای دریافت روادید برای نیروهایش و با هدف پنهانکاری درباره عملیات خود، اطلاعات دروغ به دولت عراق داده بود. این عملیات به مشکلات دیپلماتیک با مقامات عراقی منجر شده زیرا بدون اطلاع آنان انجام گرفته است که دولت عراق این اقدام آلمان را نادیده گرفتن بغداد می‌داند.

گزارش‌های مطبوعاتی از حمایت برخی از کشور‌های اروپایی از شبکه‌های تروریستی در سوریه و عراق پرده برداشته است. این در حالی است که کشور‌های اروپایی از بیم پس لرزه‌های تروریسم در خاکشان که از آن حمایت و از جنایات تروریست‌ها چشم پوشی کرده اند- به خصوص پس از وقوع حملات تروریستی در شماری از کشور‌های اروپایی مانند پاریس، بروکسل، نیس و شهر‌های دیگر - در حال آماده باش امنیتی به سر می‌برند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: