۱

مضحکه شدن صدای لرزان و چهره رنگ‌پریده عادل جبیر در عربستان!

صدای لرزان و چهره رنگ‌پریده وزیر خارجه عربستان در نشستی خبری درباره تنش میان این کشور و کانادا مایه تمسخر کاربران فضای مجازی شد.
کد خبر: ۱۶۸۱۳۸
۱۴:۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، کنفرانس خبری اخیر عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان، درباره بحران با کانادا و صدای لرزان وی مایه تمسخرکاربران فضای مجازی در توییتر شده است.

صفحه توئیتری منتسب به فردی که خود را ­مشاور بن نایف، ولیعهد پیشین عربستان، معرفی کرده است با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش عادل جبیر درباره تنش در روابط عربستان و کانادا، در توییتر نوشت: «هرگز جبیر را با این حالت درهم ریخته ندیده بودم. صدای لرزان و رنگ زرد چهره او نشان می‌دهد او در معرض فشار‌های گسترده‌ای است و چه بسا، فشار‌ها بیشتر از زمانی است که او بیانیه «بحران با کانادا» را قرائت کرد. سیاست‌های بچگانه بن سلمان همه چیز حتی مردان ما و شایستگی‌هایمان را از ما گرفت؟!»

در همین حال، روزنامه الشرق قطر نوشت: «106 هزار بار بازدید تصاویر ویدئویی سخنرانی عادل جبیر درباره بحران با کانادا [در فضای مجازی] نشان‌دهنده به مسخره گرفتن عملکرد دیپلماتیک و ناتوانی وی در شرح و توضیح مواضع عربستان است. وی در این تصاویر ویدیویی، سست و لرزان ظاهر شد. این در حالی است که این بحران همان طور که بار‌ها درباره بحران با قطر گفته بود، «بسیار بسیار کوچک نیست.»

برخی در توییتر، جبیر و «صدای لرزان وی» را مسخره کردند و این آشفتگی را نشان از ترس و احساس و نبود اطمینان دانستند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
سوسول برو دنبال زن و بچه ات