۰

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) ‌آمل

مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل تحت اشراف آیت الله العظمی جوادی آملی، برای سال تحصیلی جدید طلبه پذیرش می کند.
کد خبر: ۱۶۷۹۷۷
۰۹:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز تخصصی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) برای سال تحصیلی جدید طلبه پذیرش می کند.

در اطلاعیه حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل آمده است؛ این مدرسه علمیه تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی برای سال تحصیلی 98-97  در پایه های تحصیلی هفت، هشت، نه و ده طلبه می پذیرد.

در این اطلاعیه، اساتید مجرب، امکانات رفاهی مطلوب، تغذیه حمایتی، هدایت و مشاوره تحصیلی با حضور مستمر اساتید، برنامه ها و کلاس های متنوع تبلیغی مهارتی و مدیریت و کادر مجرب متعهد و متخلق از جمله مهم ترین مزایا و امکانات تحصیل در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) عنوان شده است.

در اطلاعیه مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل آمده است؛ در این پذیرش اولویت جذب در سطح سه مرکز تخصصی مستقر در مدرسه در دو رشته تربیت مدرس فقه و اصول و تفسیر است.

گفتنی است، مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل سال 83 به همت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در این شهرستان راه اندازی شد و هم اکنون طلاب از پایه هفتم تا درس خارج در این مرکز علمی مشغول به تحصیل هستند.

این مدرسه علمیه هم اکنون در چهار محور مدرسه علمیه، مؤسسه آموزش عالی حوزوی، پژوهشگاه علوم وحیانی و مرکز تدوین کتب آموزشی مشغول فعالیت علمی و پژوهشی است.

بر اساس این گزارش، مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل نیز در سال 85 راه اندازی شده و هم اکنون در سطوح دو و سه در رشته های علوم اسلامی با گرایش تفسیر و علوم قرآن و علوم اسلامی با گرایش کلام اسلامی و همچنین تفسیر و علوم قرآن، کلام مقارن و مدرسی فقه و اصول مشغول فعالیت علمی است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ۰۹۱۱۷۳۶۲۰۲۶ و ۰۹۱۱۹۱۱۴۸۷۸ تماس حاصل فرمایند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: