۰

کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال داروی قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه "کلاک" به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۸۲۶
۱۶:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه "کلاک" به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار  عباسعلی محمدیان، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک"، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می‌شد، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: این دارو‌ها شامل ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار عدد انواع داروی ایرانی، یک میلیون و ۲۹ هزار عدد انواع داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ عدد انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۸۱۵ هزار ریال بود.

سردار محمدیان در خاتمه گفت: در این عملیات، یک متهم دستگیر، ۷ دستگاه خودرو کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار مذکور نیز پلمب شد.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: