۰

قتل پدرزن به دست داماد ۲۰ ساله در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی جوانی ۲۰ ساله در شهر هرسین با مراجعه به درب منزل پدرهمسرش، وی را به قتل رساند و همسر و مادر همسرش را نیز زخمی کرد.
کد خبر: ۱۶۷۵۰۴
۱۰:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی جوانی ۲۰ ساله در شهر هرسین با مراجعه به درب منزل پدرهمسرش، وی را به قتل رساند و همسر و مادر همسرش را نیز زخمی کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید با سلاح سرد که عصر روز سه شنبه (۹ مرداد) در یکی از محلات هرسین اتفاق افتاد، ماموران پلیس به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد جوانی ۲۰ ساله به دنبال اختلافات خانوادگی به درب منزل پدرهمسرش مراجعه و ابتدا همسر خود را با ضربه چاقو مجروح می‌کند.

آمویی تصریح کرد: این فرد در ادامه با پدر و مادر همسرش نیز درگیر و به وسیله چاقویی که همراه داشته آن‌ها را به شدت مجروح می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: افراد مجروح توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند، اما متاسفانه پدرخانواده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: حال عمومی مادر و دختر خانواده نیز که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بودند، رضایت بخش گزارش شده است.

آمویی با بیان اینکه داماد خانواده پس از ارتکاب جنایت فرار کرده، گفت: تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: