۰

کشف انبار بزرگ مواد خوراکی و اقلام اساسی در تهران

رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستاورد‌های اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد در تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۶۷۴۳۴
۱۱:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین رحیمی در تشریح دستاورد‌های اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد که توسط کلانتری‌های سراسر تهران به اجرا درآمد اظهار داشت: در این مرحله از طرح رعد، مبارزه با سارقان، مالخران، اراذل و اوباش، قاچاق مواد مخدر و خرده‌فروشان و فروش اقلام ضدفرهنگی در دستور کار قرار داشت.

وی با اشاره به نتایج این طرح درخصوص برخورد با سارقان گفت: در این مرحله ۳۱۰ حکم قضایی اخذ شد و نهایتا ۴۷۹ مالخر و سارق و ۲۳ باند سرقت منهدم شدند که تا این لحظه به ۶۸۵ فقره اعتراف کرده‌اند.

رئیس پلیس تهران گفت: بر این اساس ۱۱۷ خودرو مسروقه، ۸۸ دستگاه موتورسیکلت، ۸ قبضه سلاح جنگی و ۴۰ قبضه سلاح سرد نیز از سارقان دستگیر شده کشف شد و ارزش اموال مسورقه کشف شده بیش از ۳.۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

کشف انبار بزرگ مواد خوراکی و اقلام اساسی در تهران

وی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع قاچاق کالا و دستاورد‌های این طرح گفت: روز گذشته همکاران ما موفق شدند انبار بزرگی از اقلام اساسی که عمدتا مواد خوراکی بود را شناسایی کنند که این اقلام اساسی در یک ساختمان ۳ طبقه دپو شده و مالک آن نیز که پیش از این سابقه مشابه داشت دستگیر شد.

رئیس پلیس تهران گفت: در حوزه قاچاق کالا ۴۶ پرونده در این مرحله از طرح رعد تشکیل شده و ۲۶ قاچاقچی دستگیر شده است.

به گفته رحیمی بیشترین مواد کشف شده در این حوزه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که ارزشی بالغ بر ۴ میلیون تومان داشته است.

انهدام یک باند ۴ نفره توزیع گراس در پایتخت

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تشریح جزئیاتی از نتایج این مرحله از طرح رعد در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مرحله ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و یک باند ۴ نفره حوزه گراس در تهران نیز شناسایی و منهدم شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این مرحله ۲۸۷ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند که در میان آن‌ها تعدادی از خرده‌فروشانی بودند که در قالب ۱۵ باند توزیع‌کننده مواد مخدر را در ابعاد خرده‌فروشی در محلات و بوستان‌ها توزیع می‌کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: