۱
اتیوپی خطاب به ولیعهد ابوظبی:

اسلام از دست شما تباه شده است

نخست‌وزیر اتیوپی در اظهاراتی خطاب یه ولیعهد ابوظبی به شدت از امارات برای مخدوش کردن چهره اسلام واقعی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۶۷۳۵۴
۱۳:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، آبی احمد، نخست وزیر اتیوپی، تاکید کرد مسلمانان در این کشور نیازی به آموختن اسلام از امارات ندارند.

او در سخنرانی خود در تجمعی در ایالت ویرجینیای آمریکا گفت: «از محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، خواستم تا در تاسیس مرکز اسلامی در اتیوپی مشارکت کند و او هم پاسخ داد امارات می‌خواهد در ترویج دین مشارکت کند. اما من به او گفتم اتیوپی نیازی ندارد که دین را از امارات بیاموزد و دین از دست شما تباه شده است.»

 نخست وزیر اتیوپی خطاب به مقامات اماراتی افزود: ما برای ترویج آموزه‌های صحیح دینی فقط به آموختن سریع زبان عربی نیاز داریم تا دین را به خوبی بفهمیم و آن را به شما هم بیاموزیم.

 نخست وزیر اتیوپی در ادامه اضافه کرد: او (ولیعهد ابوظبی) از من سوال کرد چرا؟ به او گفتم به دو علت؛ اول اینکه دین دعوت به صلح برای همه می‌کند، اما آنچه امروز در خاورمیانه به ویژه الجزایر، یمن و مصر شاهد آن هستیم آن است که مسلمانان خودشان را نابود می‌کنند. اسلامی که شما ترویج می‌دهید، به جای سازندگی خود اسلام را نابود می‌کند. شما صلح و مسامحه را فراموش کرده اید. دوم اینکه همانطور که می‌دانیم اسلام با پنج رکن خود به بخشندگی و مسامحه دعوت می‌کند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
کاش چند تا مثل این اقای محترم این ها را سر جایشان بگذارد چیزی که در انها نیست اسلام است فقط می خورند و خلاف اسلام عمل می کنند