۰

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های احتکار در سازمان تعزیرات حکومتی

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، پرونده‌هایی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، اتحادیه اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با احتکار به سازمان تعزیرات برسد، خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۷۲۲۸
۱۵:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، پرونده‌هایی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، اتحادیه اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با احتکار به سازمان تعزیرات برسد، خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای ضروری، اظهار کرد: نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت که در آن لیست کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا اعلام شده بود، بر اساس تکلیف قانونی به مدیران کل تعزیرات سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، پرونده‌هایی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، اتحادیه اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با احتکار به سازمان تعزیرات برسد، خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

رایگانی اضافه کرد: در راستای الزام به عرضه کالاهایی که در نامه وزیر صنعت ذکر شده است پرونده‌هایی که به ما ارجاع شود در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لیست کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا را برای انجام اقدامات لازم ابلاغ کرد. غلات،کالاهای اساسی از جمله روغن نباتی ساخته شده، روغن خام، شکر خام، شکر سفید و کره، مواد پروتئینی، نهاده‌ها، مواد اولیه تولید، حبوبات، لوازم خانگی، لوازم یدکی و لاستیک سبک و سنگین،کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه، انواع پودر شوینده و مصالح ساختمانی از کالاهایی هستند که در نامه شریعتمداری اختفا و احتکار آنها مشمول تشدید مبارزه است.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: