۳

حال ملک سلمان وخیم است

نشریه المنار فلسطین در مطلبی به نقل از منابع مطلع نوشته است که حال پادشاه عربستان وخیم است و بزودی محمد بن سلمان به عنوان پادشاه این کشور انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۶۹۷۶
۱۱:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، پایگاه نشریه فلسطینی المنار نوشته است که سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به دلیل وخامت حالش نتوانسته که برای گذراندن تعطیلاتش به خارج از این کشور سفر کند.

این پایگاه به نقل از آنچه منابع مطلع خوانده می‎افزاید که ملک سلمان اکنون تحت مراقبت پزشکان است تا جایی‎که نزدیکانش از دیدار با او منع شده‎اند.

منابع آگاه با اشاره به اینکه پادشاه عربستان به دلیل بیماری به طور کامل وزن خود را از دست داده است می‎گویند که محمد بن سلمان همچنان مادرش را در بازداشت خانگی قرار داده و او را از دیدار با فرزندانش منع کرده است.

المنار می‎نویسد که بن سلمان در پی مخالفت مادرش با اقداماتش که از سوی ملک سلمان و با نظر سازمان‎های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای جانشینی پادشاه انتخاب شده، او را در بازداشت خانگی قرار داده است.

این منابع می‎افزایند که بن سلمان چندین سال در آمریکا آموزش دیده است تا بتواند به عنوان ابزاری برای سازمان اطلاعاتی آمریکا نقش ایفا کند.

منابع آگاه در بخش دیگری اظهار داشتند که محمد بن سلمان طی ماه‎های گذشته نطقی را برای پدرش تدارک دیده که در آن انتخاب بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان اعلان می‎شود.

المنار در پایان به نقل از این منابع فاش می‎کند که فهرست مهمانان برای تعیین جانشینی سلمان بن عبدالعزیز آماده شده و مراسم انتصاب بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان بسیار نزدیک است.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
انشا الله بزودی خواهد فهمید که جزای خیانت به اسلام و مسلمانان و خوش رقصی برای اسرائیل و آمریکا و هزینه بیت المال برای قتل و غارت و کشتار مسلمانان و ویران کردن شهرها و آواره کردن میلیونها انسان بی گناه چیست و زقوم چه مزه ای دارد ، منتظر این هستیم که هر چه زودتر به درک واصل شود و سزای اعمال ننگین خود را ببیند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
شاید روز عرفه فوت کند و همان خلیفه ای باشد که گفته شده"خلیفه ای روز عرفه فوت می کند و فرج و گشایش کل مردم فرا می رسد."