۰

اسرائیل، یهودیان جهان را مانند کمربند انتحاری به دور خود بسته است

وزنامه نگار یهودی در تحلیلی نوشت که رژیم صهیونیستی از یهودیان جهان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و آنها را مانند کمربند انتحاری به دور خود بسته است.
کد خبر: ۱۶۴۲۹۴
۱۲:۵۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، «یوسي کلين هالوی» روزنامه‌نگار سرشناس يهودی، نويسنده کتاب «در آستانه ورود به بهشت عدن» و از محققان مرکز «شالم» در بیت المقدس در تحلیلی که در روزنامه «هاآرتص» به چاپ رسیده است، نوشت: رژیم صهیونیستی به خاطر بهره برداری از یهودیان جهان خوشحال است، اما به این مسئله توجه نمی کند که این اقدامات، یهودیان را در معرض خطر قرار می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است:رژیم صهیونیستی خطری برای همه یهودیان جهان است. اگرچه خود را حامی یهودیان می داند اما توجهی به عواقب اقداماتش در قبال آنها ندارد.

یهودیانی که در خارج از سرزمین های اشغالی زندگی می کنند،بهای دشمنی های اسرائیل را می پردازند؛ اما این رژیم اصرار دارد که آنها را مانند کمربند انتحاری دور خود ببندد.

آنچه بر سر یهودیان خارج از سرزمین های اشغالی می آید، جزو محاسبات نظامی رژیم صهیونیستی محسوب نمی شود.این رژیم هر کاری را که بخواهد انجام می دهد، حتی اگر به ضرر یهودیان در سراسر جهان باشد. اما این حقیقت موجب نمی شود تا مقامات اسرائیلی از صحبت کردن به نام یهودیان دست بردارند و از آنها به عنوان گروگان استفاده نکنند.

یهودیتی که رژیم صهیونیستی به نام آن سخن می گوید، دینی نیست که اکثر یهودیان به آن معتقدند. اسرائیل ،یهودیت یهودیان را محدود می کند یا آنها را از دینشان محروم می کند. یهودیت اسرائیلی همان است که اقلیت حاکم بر سرزمین های اشغالی از آن استفاده می کنند.

دولت های اسرائیلی همواره از یهودیانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند، استفاده کرده اند و خطراتی که متوجه یهودیان شده، هرگز باعث نشده است تا دولتمردان اسرائیلی از این روندی که در پیش گرفته اند،دست بردارند.

در سال 1956 میلادی،رژیم صهیونیستی از یهودیان مصری برای نقشه نابودی این کشور استفاده کرد. اسرائیلی ها «جاناتان پولارد» را وادار به جاسوسی از کشور خودش کردند.

در حقیقت این رژیم خود را بر همه یهودیان جهان تحمیل کرده و آنها را مجبور می کند تا وفاداری خود را به رژیم صهیونیستی اعلام کنند، در حالی که انتقاد از این رژیم را همسنگ حمله به یهودیت و یهودیان می داند.

احساسات ضد یهودی (آنتی سمیتیزم) هم مفهومی است که اسرائیل به وجود آورده است تا در لوای آن از خود دفاع کند اما این روزها تاثیر متهم کردن جهان به احساسات ضد یهودی در حال کمرنگ شدن است.استفاده بیش از حد از این مفهوم این مکانیزم شرم آور را فرسوده و تاریخ انقضای آن را نزدیک کرده است.دیگر روزهایی که میتوانستیم حمله به غزه را با آنچه نسبت یهودیان در «آشویتس» انجام شده، توجیه کنیم به سر رسیده است.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: