۰

صهیونیسم یک دسیسه یهودی برای سلطه بر جهان است

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیشتر فرانسوی‌ها با نژادپرستانه بودن صهیونیسم و استفاده از این ایدئولوژی برای استثمار دیگر جوامع موافق‌اند.
کد خبر: ۱۶۳۵۵۶
۱۱:۲۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، نتیجه یک نظرسنجی در فرانسه حاکی از آن است که بیشتر مردم این کشور معتقدند که صهیونیسم یک دسیسه یهودی است.

بنابر گزارش «تایمز او اسرائیل»،  بیش از نیمی از پرسش‌شوندگان با اینکه جنبش ملی‌گرای یهودی، نژادپرست است و تلاش می‌کند تا بر جهان و جوامع مختلف در راستای سود یهود تاثیر بگذارد، موافق بوده‌اند.

اتحادیه دانشجویان یهودی فرانسه اعلام کرد که هزار و هفت فرانسوی در این نظرسنجی که امسال به وسیله شرکت Ifop  تهیه شد، شرکت کردند. حدود ۵۳ درصد از پاسخ‌دهندگان با این جمله:  «صهیونیستم یک سازمان جهانی است که می‌کوشد با تاثیر بر جهان و جوامع در راستای منافع یهود اقدام کند» موافق بودند.

این در حالی است که ۱۱ درصد از این افراد هم اعلام کردند که با این موضع «شدیدا موافق» هستند. نیمی از پرسش‌شوندگان هم گفتند که صهیونیسم یک دیدگاه نژادپرستانه است.

همزمان ۵۴ درصد از افراد هم اعلام کرده‌اند که ضد صهیونیسم، نوعی از اقدام مانند ضد یهودی است و ۵۹ درصد هم اعلام کردند که صهیونیسم، جنبشی است که در راستای آزادی و رهایی مردم یهود فعالیت می‌کند.

۲۶ درصد از پرسش‌شوندگان معتقدند که تحریم رژیم صهیونیستی اقدامی قانونی بود. ۳۸ درصد هم گفته‌اند که موجودیت اسرائیل،  ضد یهودیت را تقویت می‌کند.

۵۷ درصد از پرسش‌شوندگان، این رژیم را تهدیدی برای ثبات در منطقه می‌دانند و ۵۱ درصد هم از آن با عنوان تئوکراسی یاد کردند.  این موضوع که این  رژیمی با دموکراسی و (کشوری) مانند دیگر کشورهاست هم ۴۶ و ۴۸ درصد رای کسب کرد.


منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: