۱

تجمع جمعی از سپرده گذاران مقابل مجلس

جمعی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری به منظور تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌های خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
کد خبر: ۱۵۸۵۵۷
۱۳:۵۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، جمعی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری در اعتراض به بلاتکلیفی سپرده های خود مقابل مجلس تجمع کردند.

براساس این گزارش و طبق گفته یکی از تجمع کنندگان مقرر شده بود که سپرده سپرده گذاران تا سقف معینی و با در نظر گرفتن ضرر و زیان آنها پرداخت شود که این موضوع تاکنون محقق نشده است.

لازم به ذکر است که برخی از تجمع کنندگان امروز از سپرده گذاران موسساتی همچون آرمان، افضل توس، کاسپین و ... بودند که خواهان رسیدگی نمایندگان به مشکلات خود بوده و با سردادن شعارهایی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
sasan
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
تا کنون شده که 35 سال جون بکنی وهست ونیستت را بگذاری درون بانک نظام اسلامی به امید اینکه بتوانی زخمهای بوجود آمده و3تابچه بیکار وعزب خودراسروسامان دهی آنوقت سرمایه 35 سال تلاش بی وقفه ات توسط نامسولان دولتی تصاحب شودودبه کنند وپولت راندهند وامیدت هم ازهمه جاقطع شود چه حس وحالی بهتان دست داده میشود ..تا کنون هرکاری ازدستم برمیآمده برای پیشرفت کشورم ونظام عزیزم که هزاران پاکباخته جان عزیزشان رانثارش کردن انجام داده ام 13سالم بوده با شناسنامه دیگری برای دفاع ازکشورم به جنگ متجاوز رفتم وتا کنون ریالی ازرانت دولتی استفاده نکردم همیشه خودم را بدهکار نظام عزیزم میدانم ولی اکنون به حقم تجاوز شده وهست ونیست زندگیم را به ناحق تصاحب کرده اند آیا این مزد من بی دفاع وبی پارتی است درحالی که میدانم خیلی ها که حقشان نبوده وسرسید سپرده شان نبوده پولشان را باپارتی تمام کمال گرفته اندشما مسولینی که دستتان باز است دراین دنیا وهرچه که بگوئید همان عمل میشود آیا اون دنیا هم همین است آخه عزیز من یک مالباخته که دستش ازهمه جا کوتاه شده واعتراض هم که میکند هزارانگ بهش میچسبانند آیا این حق است درحکومت اسلامی که هزاران تن ازبهترین انسانها برای ایجادعدالت جونشون را فدای بقاءآن کردند