۰

دستگیری یک سرکرده داعش و 7 تروریست در پاکستان

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که در عملیات نیروهای نظامی این کشور با عنوان «ردالفساد» در مناطق مختلف این کشور، هشت تروریست از جمله یک سرکرده داعش دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۸۴۷۷
۱۵:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»،  ارتش پاکستان چهارم اسفندماه سال گذشته با صدور بیانیه رسمی، از آغاز عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سراسر این کشور با عنوان 'ردّ الفساد' و ویژگی 'برخورد بدون تبعیض با تمامی گروه های تروریستی' خبر داد.

روزنامه اردو زبان «دنیا» چاپ پاکستان امروز (دوشنبه) در خبری به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان نوشت:در عملیات نیروهای نظامی در مناطق «بوستان ، دیره مراد جمالی ، سبی، پشین ، لهری و چتهار» که بر اساس اطلاعات محرمانه انجام شد، علاوه بر بازداشت تعدادی تروریست، مقادیر زیادی اسلحه و مواد منفجره از مخفیگاه تروریست ها کشف شد.
همچنین در عملیات دیگری در منطقه «دیره اسماعیل خان» ایالت خیبر پختونخوا پاکستان نیز، دو تروریست بازداشت شدند.

بر اساس خبر این روزنامه، بخش مبارزه با تروریسم پلیس ایالت خیبر پختونخوا پاکستان در این خصوص گفته که این دو تروریست در سال 2015 در قتل یک نیروی پلیس و دو سرباز مرزبانی دست داشتند.
پلیس اعلام کرد که این دو تروریست، برادر هستند.

پلیس ایالت پنجاب پاکستان نیز گفته که در عملیات در منطقه «گوجرانواله» این کشور، یک تروریست بازداشت شده که بر اساس اطلاعات دریافتی، این تروریست از سرکردگان داعش است.
این فرد پس از بازداشت به مکانی نامعلوم انتقال داده شده است.
تصمیم ارتش پاکستان برای اجرای عملیات نظامی 'رد الفساد'در سراسر این کشور علیه تروریسم در سال گذشته، پس از رویداد حملات و انفجارهای تروریستی پی در پی و مرگبار در مناطق و شهرهای مختلف این کشور، اعلام شد.

براساس بیانیه ارتش پاکستان، نیروهای مسلح اعم از نیروی هوایی، دریایی، زمینی، نیروهای پلیس و سایر نیروها در این عملیات بزرگ و سرنوشت ساز مشارکت می کنند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: