۰

آل‌خلیفه ۴ جوان انقلابی را در دریا غرق کرد

جریان الوفاء الاسلامی یکی از احزاب انقلابی بحرین که فعالیت آن در این کشور ممنوع شده است با اشاره به کشته شدن چهار جوان انقلابی وغرق کردن آنها در دریا توسط عوامل رژیم آل خلیفه، شهادت آنها را بیانگر تداوم ظلم این رژیم و اقدامات تروریستی آن دانست.
کد خبر: ۱۵۸۴۷۰
۱۴:۳۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، پایگاه خبری البحرین الیوم، جنبش آزادی ودموکراسی (حق) روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن چهار جوان بحرینی این رژیم را مسئول این جنایت دانست.

منابع بحرینی خبر شهادت میثم علی ابراهیم، حسن علی عباس البحرانی، السید قاسم السید خلیل، السید محمود السید عادل و غرق کردن اجساد آن‌ها در دریا را منتشر کردند.

جنبش حق در این بیانیه افزود: شهدای مذکور توسط عوامل رژیم آل خلیفه تحت تعقیب بودند که به داخل دریا انداخته و توسط تیم مرگ این رژیم کشته شدند.

این بیانیه با تکریم از شهدای مذکور آن‌ها را شهدای وطن نامید و از مردم بحرین برای شرکت در تشییع جنازه آن‌ها و ابراز همدری با خانواده‌های آن‌ها دعوت به عمل آورد.

گروه‌های انقلابی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن چهار جوان انقلابی که پیش از این قصد خروج از کشور از مرز‌های آبی را داشتند و انکار خبر شهادت آن‌ها از سوی مقامات رسمی، اعلام کردند: شواهد حاکی از به قتل رسیدن چهار جوان توسط عوامل رژیم آل خلیفه وانداختن اجساد آن‌ها در دریا برای مخفی نگه داشتن این جنایت است این در حالی است که اطلاعات برخی منابع دیگر حاکی از مخفی کردن اجباری چهار شهید مذکور و بی خبری از احوال آن‌ها به مدت بیش از یک هفته می‌باشد.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تا کنون با بحران ناشی از نارضایتی‌های عمومی ناشی از ظلم رژیم آل خلیفه مواجه است.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: