۰

بیلبوردهای حجاب در اتوبان های شیکاگو نصب شد

کمپین جدید «بیلبوردهای حجاب» میان ایالتی در آمریکا در راستای برجسته سازی زیبایی، نجابت و فضیلت حجاب، در مسیرهای میان شهری شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۵۸۳۵۳
۱۰:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، کمپین نصب «بیلبوردهای حجاب» میان ایالتی در آمریکا در راستای برجسته سازی زیبایی، نجابت و فضیلت حجاب، در مسیرهای میان شهری شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا آغاز به کار کرد.

هدف این کمپین جدید، نصب بیلبوردهای تبلیغی اسلامی به منظور ارتقاء بیداری و آگاهی اسلامی در مسیر حرکت رانندگان منطقه شیکاگو درباره پوشش اسلامی و حجاب زنان مسلمان اعلام شده است. این بیلبوردهای حجابی به مدت شش هفته در برخی اتوبان های منتهی به شهر شیکاگو نصب شده و در آن ها  تصاویری از زنان محجبه با لباس اسلامی و پوشش چهره و بدن نشان داده می شود.

دکتر سبیل احمد سرپرست گروه «به دست آوردن صلح» امیدوار است این بیلبوردهای حجاب تصورات کلیشه ای منفی درباره حجاب را که مردم در جوامع غربی دارند برطرف سازند.

احمد در این باره گفت: لباس های اسلامی و حجاب نشان دهنده و مظهر افتخار، عزت و احترام هستند و برخلاف گفته برخی منتقدین حجاب هیچ ارتباطی با سرکوب  ندارد.

وی در ادامه افزود: این تابلوهای تبلیغاتی همچنین حجاب اسلامی را با لباس های مشابهی که حضرت مریم (ص)، مادر حضرت مسیح (ع) به تن داشتند مقایسه کرده و راهی برای نشان دادن فضلیت حجاب هستند.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: