۰

تشرف رئیس انجمن جهانی کرایوبیولوژی به حرم مطهر رضوی

رئیس انجمن جهانی کرایوبیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه آلبرتا کانادا به حرم مطهر رضوی مشرف شد.
کد خبر: ۱۵۸۳۰۴
۱۳:۵۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، رئیس انجمن جهانی کرایوبیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه آلبرتا کانادا به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

پروفسور «جیسون اکر» که برای شرکت در کنگره علمی کرایوبیولوژی تهران به ایران سفر کرده است، به همراه چند تن از اساتید پژوهشگاه رویان به مشهد مقدس سفر و از حرم مطهر رضوی دیدن کرد.

پروفسر اکر با حضور در رواق دارالرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) از برنامه‌هایی متنوع که به همت اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است به ایران سفر می‌کنم، گفت: مشهد شهری زیبا و البته شلوغی است، خوشحالم که از نزدیک در یکی از مکان‌های مقدس و زیارتی مسلمانان حضور پیدا کرده‌ام.

پروفسر اکر با بیان اینکه در این سفر کلیپی از فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در این مکان معنوی پخش شد، گفت: با دیدن این کلیپ متوجه شدم افراد زیادی در این مکان بدون دریافت پول فعالیت و خدمت می‌کنند که برایم بسیار جالب بود.

رئیس انجمن جهانی کرایوبیولوژی افزود: حتما در آینده نزدیک به همراه خانواده‌ام دوباره به ایران به خصوص مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) سفر خواهم کرد.

وی در ادامه از صحن‌ها و موزه مرکزی آستان قدس رضوی دیدن کرد. همچنین این گروه در پایان میهمان میهمانسرای حضرت رضا(ع) شد.

گفتنی است؛ بسته فرهنگی شامل قرآن به زبان انگلیسی، کتابچه حاوی عکس‌های نفیس حرم مطهر رضوی و کتابچه‌ زندگینامه حضرت رضا(ع) همچنین کاشی معرق‌کاری شده و عکسی از گنبد و گلدسته حرم مطهر امام مهربانی‌ها توسط اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به پروفسر ایکر و هیئت همراه اهدا شد.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: