۰

وزارت خارجه آمریکا به عراق درباره ایران هشدار داد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علیه مشارکت ایران در روند بازسازی عراق هشدار داد و در ادعایی پوچ و به دور از واقعیت گفت: «ایران به هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد».
کد خبر: ۱۵۸۲۶۳
۱۰:۲۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علیه مشارکت ایران در روند بازسازی عراق هشدار داد و در ادعایی پوچ و به دور از واقعیت گفت: «ایران به هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد».

«هیثر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه علیه مشارکت ایران در روند بازسازی عراق هشدار داد و در ادعایی بی پایه و به دور از واقعیت گفت که «ایران به هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد!»

این ادعای واهی نائورت در واکنش به پرسش خبرنگاری در خصوص نقش آمریکا در روند بازسازی عراق مطرح شد. نائورت در این باره گفت که آمریکا قصد ندارد بر پروژه های بزرگ تمرکز کند و به جای آن، کشورهای همجوار عراق را به ایفای نقش در این فرآیند وادار خواهد کرد.

 خبرنگار مزبور در ادامه با اشاره به سخنان معاون وزیر خارجه ایران در خصوص مشارکت تهران در روند بازسازی عراق، خواستار توضیح نائورت در این باره شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در پاسخ به این پرسش ادعا کرد: «آنها [ایران] همواره در تلاشند تا هم در منطقه و هم سایر نقاط نفوذ و پایگاه بیشتری بدست آورند. ایران هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد!»

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: