۰
زائر روسی:

با نام امام رضا(ع) آرام می‌گیرم

یک زائر از کشور روسیه گفت: حرم و گنبد طلایی حضرت رضا(علیه السلام) حس عجیبی به من می‌بخشد، با نام و ذکر امام رضا(علیه السلام) آرامش پیدا می‌کنم.
کد خبر: ۱۵۸۲۳۴
۱۵:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، یک زائر از کشور روسیه گفت: حرم و گنبد طلایی حضرت رضا(علیه السلام) حس عجیبی به من می‌بخشد، با نام و ذکر امام رضا(علیه السلام) آرامش پیدا می‌کنم.

بی نیاز قربان از کشور روسیه شهر مسکو، همراه بیش از ۴۰۰ نفر از فعالان عرصه بین‌الملل در حوزه مقاومت اسلامی و همچنین جمعی از خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی حاضر و از برنامه‌هایی که در تالار قدس برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است به ایران سفر می‎کنم، گفت: حس بسیار شیرینی است که در فضایی روحانی و ملکوتی قرار بگیری و شفاف با امام مهربانی‌ها سخن بگویی، درد دل کنی و مطمئن باشی صدایت شنیده می‌شود. این حس را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

این خبرنگار روسی تصریح کرد: شنیده‌ام هر چه از امام رضا(علیه السلام) بخواهی به خواسته‌ات می‌رسی. من از ایشان سلامتی و برقراری صلح، امنیت و آرامش را در جهان می‌خواهم.

وی ادامه داد: مردم ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات زیادی مواجه بودند، اما با رشادت، استقامت و شجاعت به رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) انقلاب کردند و این انقلاب را به جهان صادر کردند.

بی نیاز قربان اظهار کرد: من همیشه ارادت خاصی به امام رضا(علیه السلام) داشتم و آرزوی دیرینه‌ام زیارت حرم این امام همام بود. امروز که این افتخار نصیبم شده است و در این مکان نورانی حضور یافتم ارادتم بیشتر شده و دل کندن از این مکان برایم بسیار دشوار است.

وی با بیان اینکه امام رضا(علیه السلام) تنها متعلق به مردم ایران نیست، گفت: حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) متعلق به تمام جهانیان است و همه شیعیان به این امام عشق می‌ورزند.

بی نیاز قربان افزود: از کشور ایران و مجموعه آستان مقدس رضوی که شرایط تشرف ما را فراهم آوردند بسیار قدردانی می کنم. مردم ایران و خادمان این بارگاه منور در نهایت ادب و احترام با ما رفتار کردند و متوجه شدیم که ایرانیان مردمانی بسیار مهمان نواز و مهمان دوست هستند.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: