۰

تنوع طلبی فضای مجازی عامل کاهش رضایت از همسر

عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تنوع طلبی به واسطه‌ی وجود فضای مجازی همواره میزان رضایت از همسر را کاهش می‌دهد، به طوری که عدم رضایت می‌تواند زمینه‌های رشد طلاق را فراهم کند.
کد خبر: ۱۵۸۲۱۵
۱۲:۴۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تنوع طلبی به واسطه‌ی وجود فضای مجازی همواره میزان رضایت از همسر را کاهش می‌دهد، به طوری که عدم رضایت می‌تواند زمینه‌های رشد طلاق را فراهم کند.

محمدرضا جلیلی با اشاره به فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه‌ی طلاق، گفت: بیان مشکلات و تبیین آینده‌ی ازدواج در جو فکری دانشجویان باعث می‌شود تا بروز بسیاری از مشکلات هنگام و بعد از ازدواج جلوگیری شود.

وی همچنین در ادامه افزود: فراگیری مهارت‌های جنسی میان زوجین امروزه یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند رضایت طرفین از زندگی مشترک را بالا برده و سبب تحکیم خانواده شود.

   عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در روابط بین زوجین، اظهار داشت: تنوع طلبی به واسطه‌ی وجود فضای مجازی همواره میزان رضایت از همسر را کاهش می‌دهد، به طوری که این عدم رضایت می‌تواند زمینه‌های رشد طلاق در جامعه را فراهم کند.

وی با بیان این که موضوع مهر ورزی یکی از مهم‌ترین عناصر تاثیر گذار بر استحکام خانواده است، عنوان کرد: گفت و گو میان افراد و توجه به همسر می‌تواند استحکام یک رابطه را در مدت زندگی مشترک به شدت افزایش دهد.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: