۰

طرح مسلمانان آمریکا برای مبارزه با خشونت

رهبران گروه «امت اسلام» (Nation of Islam) با پیشنهاد طرحی از شورای شهر بیرمنگام (Birmingham)، بزرگ ترین شهر ایالت آلاباما (Alabama) آمریکا خواستند تا علیه خشونت ها اقدام کند.
کد خبر: ۱۵۸۲۰۷
۱۱:۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، به دنبال مرگ 15 نفر در ماه فوریه 2018 در بیرمنگام بر اثر خشونت، رهبران گروه امت اسلام طرح آموزش راه حل های مقابله با خشونت به شهروندان را توسط کارشناسان پیشنهاد دادند.


تریمون محمد، رئیس گروه امت اسلام آمریکا گفت: قصد داریم کارشناسانی را از سراسر آمریکا برای آموزش راه حل های مبارزه با خشونت و مشاجرات به شهروندان به کار گیریم.


وی افزود: کارشناسان پس از دریافت گواهینامه جهت آموزش به تیم مقابله با خشونت امت اسلام خواهند پیوست تا به نقاط حساس بیرمنگام اعزام شوند.


محمد با بیان اینکه دوره های آموزشی مختص مسلمانان نیست، اظهار کرد: همه شهروندان باید برای مقابله با خشونت آموزش ببینند واعضای امت اسلام نحوه آموزش مداخله صلح آمیز در مشاجرات برای متوقف کردن آن ها را به شهروندان خواهند آموخت.


وی تاکید کرد: قرار نیست سلاح یا چاقو برای مبارزه با خشونت حمل کنیم بلکه روش هایی را برای برخورد با خشونت آموزش خواهیم داد.

 امت اسلام جنبش دینی اسلامی است که در ۴ ژوئیه ۱۹۳۰ در شهر دیترویت آمریکا به دست والاس فرد محمد‏ تأسیس شد.

اهداف آن بهبود شرایط معنوی، ذهنی، اجتماعی و اقتصادی سیاه‌پوستان آمریکایی در ایالات متحده و در سراسر جامعه بشری عنوان شده‌ است/.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: