۱

ادله متقن مبنی بر شهادت امام موسی صدر در دست نیست

دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت: همچنان ادله متقن مبنی بر شهادت امام موسی صدر در دست نیست.
کد خبر: ۱۵۷۸۷۸
۱۴:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی توجه به جامعه مسیحیان لبنان را از نقاط قوت امام موسی صدر عنوان کرد و گفت: همچنان ادله متقن مبنی بر شهادت امام موسی صدر در دست نیست.

حسین امیر عبداللهیان در کانال تلگرامی خود نوشت: امام موسی صدر در رفتار سیاسی و انقلابی خود ، تصویر زیبایی از دین رحمانی اسلام ناب محمدی(ص) را به نسل موجود ارائه داد.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مؤثر ایشان بعنوان مبلغ اصیل دین مبین اسلام تاثیر شگرفی بر وحدت ادیان در عرصه لبنان برجای گذاشت.

امیرعبداللهیان گفت: ایمان و روحیه خستگی ناپذیر امام موسی صدر از ارکان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

طی روزهای اخیر در فضای رسانه ای مطالبی از قول یکی از چهره های سیاسی اوایل انقلاب در خصوص ارتباطات امام موسی صدر با طوایف، ادیان و مذاه
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
حرف های جلال الدین فارسی در این مرد سند ومدرک خوبی است نشان می دهد که از کشته شدن صدر راضی بوده حتی خودش هم می خواسته اقدام به ترور او کند...از قادام قضافی هم اگاه بوده...اگر کسی نتیجه بگیرد که در مرگ آقای صدر بین قذافی انقلابی های ایران اسد هماهنگی بوده دور از ذهن نیست.