۱
ادعای ارتش اسرائیل:

دمشق و تهران با آتش بازی می‌کنند

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادعای بمباران شماری از اهداف سوری و ایرانی، تاکید کرد که این دو کشور با آتش بازی می کنند.
کد خبر: ۱۵۷۸۶۹
۱۳:۲۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادعای بمباران شماری از اهداف سوری و ایرانی، تاکید کرد که این دو کشور با آتش بازی می کنند.

 «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای مدعی شد که جنگنده های این رژیم ۱۲ هدف در نزدیکی شهر دمشق، پایتخت سوریه شامل هشت هدف ارتش این کشور از جمله سه سایت ضد هوایی و چهار هدف ایرانی را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به این که جنگنده «اف ۱۶» این رژیم به وسیله سامانه های پدافند هوایی سوریه سرنگون شده، ورود هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی سرزمین های اشغالی را حمله خصمانه ایران توصیف کرد.

ادرعی ضمن ادعای این که رژیم صهیونیستی آماده تحمیل هزینه سنگینی به تهدیدکنندگان امنیت خود می باشد در حالی که سوریه و ایران نیز با آتش بازی می کنند، خاطر نشان ساخت که آن چه تاکنون روی داده کمتر از جنگ و بیشتر از رویارویی بوده با این حال قصد تشدید اوضاع را ندارند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان این که پاسخ پدافند هوایی سوریه به حمله جنگنده های این رژیم باعث به صدا در آمدن آژیر خطر در شمال سرزمین های اشغالی شده، ادعا کرد که برای سناریوهای مختلف آماده هستند و بر اساس نیاز با تلاش های ایران و سوریه برای آن چه «نقض حاکمیت اسرائیل» خوانده، قاطعانه برخورد خواهند کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
خواهیم دید آقای صهیونیست