۰

اسامی نامزدهای حزب الله هفته آینده اعلام می‌شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از اعلام اسامی نامزدهای این حزب برای مشارکت در انتخابات تا هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۸۴۸
۱۰:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشست انتخاباتی که در بیروت برگزار شد، تأکید کرد که حزب الله در انتخابات در راستای نمایندگی ملت حضور می یابد و مطمئنا این فعالیت در راه خدا خواهد بود.

وی پارلمان را وظیفه ای برای خدمت به مردم توصیف کرد و افزود: حزب الله شعار «حمایت می کنیم و می سازیم» را برای انتخاب برگزید تا نشان دهد به مقاومت با اشغاگران و بنای دولت می پردازد و نمی توان مقاومت را از ساخت دولت جدا کرد.

عضو ارشد مقاومت با تأکید بر اینکه ساخت دولت در پرتو اشغال بودن سرزمین امکان پذیر نیست، تصریح کرد: برخی می گویند شما در مقاومت موفق هستید پس در مقاومت بمانید و دولت را برای ما بگذارید ولی ما اعتقاد نداریم که اداره دولت وظیفه دیگران است و ما هیچ وظیفه ای نداریم بلکه نتایج فداکاری و جانفشانی را در زندگی روزانه مردم می دانیم.

وی تلاش برای تسلط حزب الله بر دولت را بی پایه و اساس عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت اول ما مقاومت و اولویت دوم نیز ساخت دولت است و در انتخابات نیز به عنوان جزئی از بنای دولت مشارکت خواهیم کرد. قانون نسبیت بهترین قانون از زمان تاسیس لبنان تاکنون به شمار می آید.

شیخ نعیم قاسم بر لزوم مشارکت گسترده در انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: در حال بحث و بررسی درباره نامزدهای انتخاباتی هستیم و اسامی نامزدهای حزب الله را هفته آینده اعلام خواهیم کرد. مردم با انتخاب نامزد حزب الله، به خط مقاومت رأی می دهند.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: ما با اخلاص فعالیت کرده و جهانیان شهادت می دهند که فراکسیون الوفاء للمقاومه، فعال و پاک و محترم است و از همه توانایی ها برای خدمت به مردم استفاده می کند.

وی خاطرنشان ساخت که حزب الله به همپیمانان خود اعلام کرده در ائتلاف با سایر گروه ها آزاد هستند و هیچ فشاری برای ادامه ائتلاف با آنان وارد نیست اما ما همپیمانان اساسی داریم که در انتخابات با یکدیگر مشارکت خواهیم کرد.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: