۱

نامزد نخست‌وزیری ایتالیا به جنگ یک میلیون مسلمان می‌رود

"متیو سالوینی" رئیس حزب راستگرایان افراطی "لیگ شمال" و نامزد نخست وزیری ایتالیا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات آینده مراکز اسلامی کشور را تحت کنترل و نظارت در آورده و امکان دارد در صورتی که نخست وزیر یا متصدی امور حکومتی شود، این مراکز را ببندد.
کد خبر: ۱۵۷۸۲۸
۰۹:۳۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، "متیو سالوینی" رئیس حزب راستگرایان افراطی "لیگ شمال" و نامزد نخست وزیری ایتالیا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات آینده، مراکز اسلامی کشور را تحت کنترل و نظارت در آورده و امکان دارد در صورتی که نخست وزیر یا متصدی امور حکومتی شود، این مراکز را ببندد.

وی این اظهارات را در چارچوب برنامه حزب راستگرایان افراطی "لیگ شمال" برای انتخابات آینده که در چهارم مارس برگزار می شود، بیان کرد.

سالوینی گفت: اگر به ریاست دولت آینده دست یابم، مرکز اسلامی را تحت کنترل قرار خواهم داد؛ چرا که من شک داردم که تفسیر آزاد از اسلام و قرآن با آزادی، ارزش ها و حقوق ما موافق باشد.

وی افزود: اگر تعرض مراکز فرهنگی اسلامی ایتالیا به اصول اساسی به ویژه مشروعیت کشور ثابت شود، تمامی آن مراکز را خواهم بست.

سالوینی در اشاره به مسلمانان گفت: باید در کشور ایتالیا حق عبادت برای مردم به رسمیت شناخته نشود امّا سایر حقوق به صورت کامل رعایت شود که در این صورت اماکن عمومی برای برگزاری نماز اشغال نخواهد شد.

وی اشاره کرد از برنامه دیگرش اخراج مهاجرین غیر قانونی است که این اقدام یک امر ضروری برای حفظ امنیت ایتالیا است.

بر اساس آخرین نظرسنجی ها، به احتمال زیاد ائتلافی که متشکل از حزب "لیگ شمال"، حزب "به پیش ایتالیا" به رهبری برلوسکنی و حزب "برادران ایتالیا" سازمان راستگرای افراطی است، در انتخابات پیروز شود.

بر اساس آمار های رسمی، تعداد مسلمانان ایتالیا به یک میلیون و 613 هزار نفر می رسد که 150 هزار نفر آن دارای تابعیت ایتالیایی هستند و ما بقی دارای اقامت قانونی هستند.


منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اون موقع کشور ها اروپایی میگن که همه حق دارند آزاد باشند تا با دین و مذهب و طرز فکر خود زندگی کنند بعد برای مسلمونا استثنا قاعل میشوند
خدا لعنتشون کنه