۰

۵ سال زندان به اتهام توهین به دیوان پادشاه عربستان

دادگاه کیفری عربستان یک ستون نویس این کشور را به اتهام اظهارات توهین آمیز به دیوان پادشاهی به تحمل چند سال زندان محکوم کرد.
کد خبر: ۱۵۷۸۰۳
۱۴:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»،دادگاه کیفری عربستان یک ستون نویس این کشور را به اتهام اظهارات توهین آمیز به دیوان پادشاهی به تحمل چند سال زندان محکوم کرد.

دادگاه کیفری ویژه عربستان سعودی با صدور حکمی، یک شهروند این کشور را در اتهام وارد شده به وی مبنی بر افترا و توهین به دیوان پادشاهی و کارکنان آن طی سخنان خود در جریان یک گفت و گوی تلویزیونی و تاکید بر این که فساد اداری را نهادینه کرده، گناهکار شناخت.

روزنامه «سبق» عربستان در این باره گزارش داد که دادگاه کیفری این کشور در حکم خود فرد مذکور را به دلیل اتهام وارد شده به وی، به تحمل پنج سال زندان از زمان بازداشت و همچنین پنج سال ممنوعیت خروج از کشور پس از آزادی از زندان محکوم کرد.

این در حالی است که پیشتر مسئولان امنیتی در عربستان یک ستون نویس معروف به نام «صالح‭ ‬الشیحی» را بازداشت کرده بودند جایی که وی در آخرین حضور تلویزیونی خود در شبکه ماهواره ای «روتانا خلیجیه» در اواسط ماه دسامبر گذشته، دیوان پادشاهی این کشور را به فساد متهم کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: