۰
روحانی اهل سنت مصر:

سیاست و رسانه‌های افراطی ملت‌ها را نابود می کنند

آستان مقدس حسینی همایش را با عنوان "همزیستی مسالمت آمیز، نقش آیت الله العظمی سیستانی و بسیج مردمی و نیرو های امنیتی و عتبات مقدسه در حفظ امنیت و وحدت عراق" برگزار کرد که در آن گروهی از شیوخ و خطبای مصری و گروهی از کمیته برنامه همزیستی مسالمت آمیز وابسته به مجلس نمایندگان عراق و شبکه ها و مؤسسات رسانه ای حضور یافتند.
کد خبر: ۱۵۷۷۴۹
۱۵:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، آستان مقدس حسینی همایش را با عنوان "همزیستی مسالمت آمیز، نقش آیت الله العظمی سیستانی و بسیج مردمی و نیرو های امنیتی و عتبات مقدسه در حفظ امنیت و وحدت عراق" برگزار کرد که در آن گروهی از شیوخ و خطبای مصری و گروهی از کمیته برنامه همزیستی مسالمت آمیز وابسته به مجلس نمایندگان عراق و شبکه ها و مؤسسات رسانه ای حضور یافتند.

شیخ نشأت زارع از ائمه بزرگ جماعت در وزارت اوقاف مصر در این همایش گفت: همزیستی مسالمت آمیزی برای تمامی مذهب ها و ملت ها، امری ضروری است و تمامی روحانیون دینی باید فرهنگ اعتدال و روح محبت را گسترش دهند و این چیزی است که اسلام بر آن بنا شده است.

رسانه های افراطی و سیاست، ملت ها را نابود کردند

وی با اشاره به اینکه سیاست همان چیزی است که موجب تخریب ملت ها و بوجود آمدن تفکرات ویرانگر در عقل ها شد، تصریح کرد: تفکر همزیستی مسالمت آمیز، پایه و اساس گسترش امنیت و آرامش است.

شیخ زارع تاکید کرد: دین و روحانیون دینی باید از طریق مقابله با افراطی گری دینی و فکری و تروریست، مسیری را که سیاست نابود کرده است را اصلاح کند.

عضو وزارت اوقاف مصر اشاره کرد: رسانه های افراطی، نقش به سزایی در گمراهی میان مذاهب و ایجاد جنگ ها دارند و این رسانه ها برای کاشتن افکار افراطی، پوچ و نادرست تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: یکی از این دروغ ها این است که شیعیان قرآنی تحریف شده دارند و اینکه شیعه قرآن دارد که هیچ کس از آن شناخت ندارد، امّا آنچه ما می بینیم برعکس گفته هاست و دین و قرآن ما یکی است و مذاهب ما یکپارچه و متحد است.

شیخ زارع تاکید کرد: ما در مقابل کسانی که دروغ پراکنی می کنند، خواهیم ایستاد و سدّی محکم در انتشار دروغ ها و گمراهی جامعه اسلامی خواهیم بود.


منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: