۰

عضو جبهه رسانه‌ای انصارالله کشته شد

جبهه رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن، کشته‌شدن عابد حمزه، از فعالان رسانه‌ای این کشور و از اعضای این جبهه را تأیید کرد.
کد خبر: ۱۵۷۷۳۷
۱۴:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، جبهه رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن، کشته‌شدن عابد حمزه، از فعالان رسانه‌ای این کشور و از اعضای این جبهه را تأیید کرد.

در بیانیه جبهه رسانه‌ای انصارالله آمده؛ عابد حمزه از فعالان رسانه‌ای بود که در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی نسبت به تجاوزات نیروهای ائتلاف سعودی و ممانعت از حملات آنان فعالیت می‌کرد.

جبهه رسانه‌ای جنبش انصارالله ضمن تأیید خبر کشته‌شدن عابد حمزه، از نقش فعال و تأثیرگذار او در تقویت اراده شهروندان و مجاهدان برای ایستادگی در برابر تهاجم مهاجمان و مزدوران تمجید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده؛ جبهه رسانه‌ای یمن، فردی را از دست داد که قلم و صدای وی در دفاع از مستضعفان بود و کلامش صادق و زبان حال مجاهدان بود.

گفتنی است، عابد حمزه، فعال رسانه‌ای یمن و سردبیر  روزنامه «حقیقت» یمن و  مسئول جبهه رسانه‌ای انصارالله در ساحل غربی یمن بود که عصر دیروز(17 بهمن‌ماه) در درگیری‌های با نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن در شهر «جراحی» استان حدیده کشته شد.

یادآور می‌شود، کشور یمن، نزدیک به سه سال است که شهر‌ها و استان‌های مختلف آن در سایه سکوت جامعه جهانی و مدعیان غربی حقوق بشر، در معرض حملات وحشیانه جنگنده‌های سعودی قرار دارد و بخش‌هایی از این کشور نیز دچار جنگ داخلی و نفوذ گروهه‌های تروریستی از جمله القاعده است
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: