۰

عاملان تيراندازی در مراسم عروسی دستگير شدند

در پی از وقوع تيراندازی در يك مراسم عروسی در يكی از بخش‌های شهرستان دشتستان، با توجه به برهم خوردن نظم عمومی و گسترش احساس ناامني پليس تحقيقات گسترده‌ای را برای شناسايی عوامل مرتبط در اين حادثه آغاز كرد.
کد خبر: ۱۵۷۵۰۶
۱۴:۲۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، در پی از وقوع تيراندازی در يك مراسم عروسی در يكی از بخش‌های شهرستان دشتستان، با توجه به برهم خوردن نظم عمومی و گسترش احساس ناامني پليس تحقيقات گسترده‌ای را برای شناسايی عوامل مرتبط در اين حادثه آغاز كرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عوامل تيراندازی در يك مراسم عروسی در دشتستان كه منجر به زخمی شدن چند نفر شده بود، شناسايی و دستگير شدند.

 سردار خليل واعظي بیان کرد: در پی از وقوع تيراندازی در يك مراسم عروسی در يكی از بخش‌های شهرستان دشتستان، با توجه به برهم خوردن نظم عمومی و گسترش احساس ناامني پليس تحقيقات گسترده‌ای را برای شناسايی عوامل مرتبط در اين حادثه آغاز كرد.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پليسی دو نفر از عوامل اصلي این تيراندازی منجر به حادثه، پس از شناسايی دستگير و با توجه به مستندات پليس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با گسترش دامنه تحقيقات پليس در خصوص تيراندازی در اين مراسم عروسی شش نفر از افراد مسلح در آن مراسم نیز دستگير و 7قبضه سلاح از آنان كشف شد.

سردار واعظی با تاكيد بر عزم جدی پليس در برخورد با مولفه‌های ناامنی در سطح استان بوشهر تصريح كرد: به كليه واحدهای انتظامی در سطح استان ابلاغ شده كه با استفاده كنندگان از سلاح در مراسم عروسی برابر قانون برخورد كنند.

منبع: IRIB NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: